Joina www.xperteleven.com sök upp liga "LigaID: 14735 " vi har ett par lediga lag
det är ett fotbolls manager spel!! inte alls så komplicerat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Micke.N skrev:Joina www.xperteleven.com sök upp liga "LigaID: 14735 " vi har ett par lediga lagdet är ett fotbolls manager spel!! inte alls så komplicerat
![]()

Joina oss dåMarkus skrev:Är det inte Fantasy League som gäller i år? Jag blev itutad att jag skulle ställa upp "joooo, men det är jättekul" Jaha, tänkte jag - petade ihop ett lag och ligger etta i vår liga och på top50 i Sverige. Gissa om sportkillarna på jobbet hatar mig nu. Jag har noll koll på sport, och uttalar Henry som det skrivs för att provocera![]()
Micke.N skrev:Joina oss då![]()
![]()
Hahaha det är ett gratis spel.... bara spela om äranMarkus skrev:Är det pengar med? Jag vill vinna!
Micke.N skrev:Hahaha det är ett gratis spel.... bara spela om äran![]()

ÄÄ joina oss nu.. & coacha ditt lag som du får så ska jag krossa digMarkus skrev:Jag säljer min ära, billigt.![]()
när du har tagit dig upp till de stora grabbarnaMicke.N skrev:ÄÄ joina oss nu.. & coacha ditt lag som du får så ska jag krossa dignär du har tagit dig upp till de stora grabbarna
i högsta DIV
www.xperteleven.com måste regga dig först sedan sök upp liga LigaID: 14735 så godkänner jag dig så får du ett lagMarkus skrev:Man kom ingen vart, måste man vara medlem innan man kan kolla? (eller var det jag som gav upp för tidigt?)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |