fotbolls manager!!

Micke.N skrev:
Joina www.xperteleven.com sök upp liga "LigaID: 14735 " vi har ett par lediga lag:) det är ett fotbolls manager spel!! inte alls så komplicerat:)

Är det inte Fantasy League som gäller i år? Jag blev itutad att jag skulle ställa upp "joooo, men det är jättekul" Jaha, tänkte jag - petade ihop ett lag och ligger etta i vår liga och på top50 i Sverige. Gissa om sportkillarna på jobbet hatar mig nu. Jag har noll koll på sport, och uttalar Henry som det skrivs för att provocera :hihi

Markus skrev:
Är det inte Fantasy League som gäller i år? Jag blev itutad att jag skulle ställa upp "joooo, men det är jättekul" Jaha, tänkte jag - petade ihop ett lag och ligger etta i vår liga och på top50 i Sverige. Gissa om sportkillarna på jobbet hatar mig nu. Jag har noll koll på sport, och uttalar Henry som det skrivs för att provocera :hihi
Joina oss då:) :tummenupp

Markus skrev:
Jag säljer min ära, billigt. :hihi
ÄÄ joina oss nu.. & coacha ditt lag som du får så ska jag krossa dig :hihi när du har tagit dig upp till de stora grabbarna:) i högsta DIV

Micke.N skrev:
ÄÄ joina oss nu.. & coacha ditt lag som du får så ska jag krossa dig :hihi när du har tagit dig upp till de stora grabbarna:) i högsta DIV

Man kom ingen vart, måste man vara medlem innan man kan kolla? (eller var det jag som gav upp för tidigt?)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back