Fotboll Fotboll Fotboll... BlÄÄ!!

Så jag har dragit mitt strå till stacken och kontaktat TV4 Plus idag ihopp om att få dit dom till Bike week på Karlskoga (fan jag glömde skriva att det var i karlskoga :huvet ). Jaja har i alla fall gjort nånting. Fotboll på tv :tungan

Mrlind skrev:
Så jag har dragit mitt strå till stacken och kontaktat TV4 Plus idag ihopp om att få dit dom till Bike week på Karlskoga (fan jag glömde skriva att det var i karlskoga :huvet ). Jaja har i alla fall gjort nånting. Fotboll på tv :tungan

Nej men ser man på! Någon som faktiskt gör något i stället för att bara klaga. :tummenupp

förbjud skiten, fotboll asså...
Vad som behövs är finns ju redan, Luff....
inte för att jag vill vara bakåtsträvare eller så,, men utan mike hade vi inte haft ett skit på tv.
SRS va ett skitbra försök som dock inte höll,,, varför ska vi kanske lämna därhän nu...

Last edited:
R2 skrev:
förbjud skiten, fotboll asså...
Vad som behövs är finns ju redan, Luff....
inte för att jag vill vara bakåtsträvare eller så,, men utan mike hade vi haft ett skit på tv.
SRS va ett skitbra försök som dock inte höll,,, varför ska vi kanske lämna därhän nu...
:va www.eftermiddagsfylla.nu :va

rr är kul att kolla, speciellt moto GP, men att gämföra det med när sverige är i kvarten i EM är "lite" överdrivet. fotboll e bäst, rr strax efter.

KalleNorton skrev:
rr är kul att kolla, speciellt moto GP, men att gämföra det med när sverige är i kvarten i EM är "lite" överdrivet. fotboll e bäst, rr strax efter.

Fotboll är bäst på film, eller var det bäst på att filma kanske :rolleyes:
Em och fotbolls-vm kan vara kul att se på ibland, resten är ren dynga, noll action, fjollor som ligger o vrider sig och spelar skadade minst en gång var 5'e minut för att sedan springa vidare som inget hänt..
Visst kan man bli lite impad av bollkontrollen, men i övrigt är det ett hur trist spel som helst..

Som sagt att sverige kom till kvarten i em är ju kul. Men jag syftar på allt runt omkring. Typ 1956 då tyskarna sprang omkring som stela soldater och gjorde nick mål som visades stup i kvarten. Naj men skämt å sido. Någon måtta får det va.
Jag är ju fullt införstådd med att fotboll är otroligt populärt, MEN, roadracing och framför allt svensk RR får för lite uppmärksamhet. Gäller hela motorsporten. Ta det senaste Veidec räjset som sändes för nån dag sedan. Hur många varv fick vi se?? Typ 6 av 28. Samtidigt som STCC klippte in ett "kockprogram" med nån toppförare som kör volvo, C´MON! :huvet

KalleNorton skrev:

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka