Fotboll & öl

Last edited:
1645 @ Gotebar (fd Harrys)

1) Styret + 2st kompis
4) bikestreet
5) Rick
6) Smedberg
7) Firefox
8) Patrikra

Uppdatering.

Last edited:
1645 @ Gotebar (fd Harrys)

1) Styret + 2st kompis
4) bikestreet
5) Rick
6) Smedberg
7) Firefox
8) Patrikra
10) Jessan + Jerry (JayBay)

Last edited:
:) Tack för en trevlig fotbollsstund, trots att den slutade lite olyckligt och att man bara drack vatten... :(

Jag säger som Rick: JA-NEJ :tungan

Kvällen slutade ju inte där. Vi gick vidare till Vasastan sen och hade en trevlig stund. En rolig anekdot från kvällen var när Peter Smedberg satt och stötte på nån dam, och hon sade till mig "han har inte en chans". Då svarade jag "vänta bara tills han slänger på den värmländska charmen, då faller du som en fura". 15-20 minuter senare hade hon tungan så djupt ner i hans hals att hon troligen kände ballarna med tungspetsen.

Kvällen slutade ju inte där. Vi gick vidare till Vasastan sen och hade en trevlig stund. En rolig anekdot från kvällen var när Peter Smedberg satt och stötte på nån dam, och hon sade till mig "han har inte en chans". Då svarade jag "vänta bara tills han slänger på den värmländska charmen, då faller du som en fura". 15-20 minuter senare hade hon tungan så djupt ner i hans hals att hon troligen kände ballarna med tungspetsen.

:hihi

Men vem var det som hade gjort allt förarbete och värmt upp na då? Han stal mitt milf-ragg :mad:

Nyheter
Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången