Fotboll & öl

Last edited:
1645 @ Gotebar (fd Harrys)

1) Styret + 2st kompis
4) bikestreet
5) Rick
6) Smedberg
7) Firefox
8) Patrikra

Uppdatering.

Last edited:
1645 @ Gotebar (fd Harrys)

1) Styret + 2st kompis
4) bikestreet
5) Rick
6) Smedberg
7) Firefox
8) Patrikra
10) Jessan + Jerry (JayBay)

Last edited:
:) Tack för en trevlig fotbollsstund, trots att den slutade lite olyckligt och att man bara drack vatten... :(

Jag säger som Rick: JA-NEJ :tungan

Kvällen slutade ju inte där. Vi gick vidare till Vasastan sen och hade en trevlig stund. En rolig anekdot från kvällen var när Peter Smedberg satt och stötte på nån dam, och hon sade till mig "han har inte en chans". Då svarade jag "vänta bara tills han slänger på den värmländska charmen, då faller du som en fura". 15-20 minuter senare hade hon tungan så djupt ner i hans hals att hon troligen kände ballarna med tungspetsen.

Kvällen slutade ju inte där. Vi gick vidare till Vasastan sen och hade en trevlig stund. En rolig anekdot från kvällen var när Peter Smedberg satt och stötte på nån dam, och hon sade till mig "han har inte en chans". Då svarade jag "vänta bara tills han slänger på den värmländska charmen, då faller du som en fura". 15-20 minuter senare hade hon tungan så djupt ner i hans hals att hon troligen kände ballarna med tungspetsen.

:hihi

Men vem var det som hade gjort allt förarbete och värmt upp na då? Han stal mitt milf-ragg :mad:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026