Fotboll & öl

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick

Ringde och pratade med Haltas nu och det var fullbokat redan. :(
Dock har dom en uteservering med stor TV och där tar dom inga bokningar utifall det skulle regna. Kommer vi vid 17-tiden så trodde hon inte det skulle vara några problem med att få plats.

Hur vill ni göra?

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick

Dock har dom en uteservering med stor TV och där tar dom inga bokningar utifall det skulle regna. Kommer vi vid 17-tiden så trodde hon inte det skulle vara några problem med att få plats.

Hur vill ni göra?

Jag e nog sugen, e ju alltid schysst med uteserveringen om det är bra väder :)

annars ligger ju Paddingtons nära, nån som har erfarenhet därifrån?

Jag e nog sugen, e ju alltid schysst med uteserveringen om det är bra väder :)

annars ligger ju Paddingtons nära, nån som har erfarenhet därifrån?

Det skall inte bli jättesoligt på lördag men bara det är uppehåll är jag nöjd. :)
Paddingtons har Steve Harris ölat på och passar det stället honom så passar de fanimej mig också! :yoparty

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick

Hur vill ni göra?

Tja, vi kan ju chansa. Vi blir nog några fler iofs, för tjejen och hennes kompisar (totalt fem stycken) ville hänga med också och jag tog mig friheten att svara ja, så jag hoppas att det finns sittplats åt alla :) I värsta fall får vi väl trängas framför megaskärmen på Avenyn, fast där serveras kanske inget alkoholhaltigt?

Tja, vi kan ju chansa. Vi blir nog några fler iofs, för tjejen och hennes kompisar (totalt fem stycken) ville hänga med också och jag tog mig friheten att svara ja, så jag hoppas att det finns sittplats åt alla :) I värsta fall får vi väl trängas framför megaskärmen på Avenyn, fast där serveras kanske inget alkoholhaltigt?

Klart det inte gör något, förutsatt att det är några singlar med i tjejkompisgänget? :tuttar Isf blir vi ju 8-10st, då får vi nog dra dit vid 1630 kanske och så vi får ett litet större bord.

Dom serverar Hof på avenyn. :)

Ringde just och bokade bord för tio personer på Gotebar (gamla Harrys). 16.45 vill de att vi är där för att undvika trängsel då de flesta som har bokat kommer kl 17.00.

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick
5) Smedberg
6) Möjligen Sienna, ska kolla upp de till imorron!

Singelbrudar och öl, till och med jag blir ju jävligt sugen nu :)

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick
5) Smedberg
7) Firefox

Låter som en bra plan!

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick
5) Smedberg
7) Firefox

+5 kompisarna till Bikestreet.. Vi får sitta trångt :tungan

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick
5) Smedberg
7) Firefox

+5 kompisarna till Bikestreet.. Vi får sitta trångt :tungan

Vi får väl knö ihop oss. Kanske dra fram en extra stol eller två. Emma kan ju sitta i mitt knä. I allra värsta fall får vi väl traska ut till megaskärmen på gatan utanför.

Nu säger Emma att hennes kompis Pernilla har bokat ett bord på Vasastan för 4-5 personer. Jag har sagt till henne att kolla om de kan utöka bokningen till 10 personer, annars kör vi utan dem. Jag vill inte chansa och hänga på till nåt ställe där vi inte har bokat.

Nu säger Emma att hennes kompis Pernilla har bokat ett bord på Vasastan för 4-5 personer. Jag har sagt till henne att kolla om de kan utöka bokningen till 10 personer, annars kör vi utan dem. Jag vill inte chansa och hänga på till nåt ställe där vi inte har bokat.

va faan :mad:
Ajja, det är deras förlust.. :tungan

varför inte underBar 20 kr ölen och proj en ny krog som har öppnat på norragubbrogatan sol hela kvällen på uteserveringen

1645 @ Gotebar (fd Harrys)

1) Styret + kompis
3) bikestreet
4) Rick
5) Smedberg
7) Firefox
8) ev en till kompis.

Bikstreet; Vi har fortfarande kvar våran reservationen på Gotebar lr? :)

Japp, den är kvar! Jag tänkte att vi kan utgå från att vi sitter på Gotebar. Sen om vi inte blir mer än 4-5 stycken (det är ju en del frågetecken i listan ovan) så kan jag ringa Emma och tjejerna som sitter borta på Vasastan och kolla om det finns plats vid deras bord. I så fall kan vi ju traska dit istället. Men reservationen på Gotebar har vi kvar att luta oss emot.

Visste inte om att den fanns ens, men den får väl kanske prövas. :)

Gick förbi den för ett tag sen. Såg mysigt ut, men är det inte ganska litet?

Japp, den är kvar! Jag tänkte att vi kan utgå från att vi sitter på Gotebar. Sen om vi inte blir mer än 4-5 stycken (det är ju en del frågetecken i listan ovan) så kan jag ringa Emma och tjejerna som sitter borta på Vasastan och kolla om det finns plats vid deras bord. I så fall kan vi ju traska dit istället. Men reservationen på Gotebar har vi kvar att luta oss emot.

Gick förbi den för ett tag sen. Såg mysigt ut, men är det inte ganska litet?

Skrev du precis när målet gjordes lr? :tungan
Låter som en bra plan,men vad säger Gotebar om vi drar därifrån då? :)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026