Fotboll är gay!

Ja, nog var det gay alltid! Och visst är det kraftfulla homoerotiska undertoner i vilken fotbollsmatch som helst. Däremot är jag inte säker på om jag vill veta hur du hittade denna "spännande" video..... :tungan

Rammstein skrev:
Det verkar som om ni är homofober de flesta här inne. :kocko Kan nog lugnt lova att det finns en hel del av grabbarna här inne som är homosexuella!

Kom visst ifrån ämnet. Tyckte det var en jäkligt kul video, en som driver med alla "manliga" sporter. :)

sportarn skrev:
Det verkar som om ni är homofober de flesta här inne. :kocko Kan nog lugnt lova att det finns en hel del av grabbarna här inne som är homosexuella!

Kom visst ifrån ämnet. Tyckte det var en jäkligt kul video, en som driver med alla "manliga" sporter. :)

Vad jag har hört så är ju homofobi ofta en undertryckt form av homosexualitet (huruvida det är vetenskapligt underbyggt är mer än jag vet). Och förmodligen finns det väl lika många homosexuella här som i resten av samhället, hur många det nu är.

sportarn skrev:

QUOTE]

Jo då Burre är ju våran Hus bög. :) Men det finns nog många fler som inte vågar det som han gör dvs träda fram.

Jag är inte homofob, jag tycker att det är bra att man anordnar fotbolls-EM och liknande Gay-pride evenemang, det enda problemet är att det upptar lite väl mycket tid i TV-tablån.

Micke_Lindstrom skrev:
Jag är inte homofob, jag tycker att det är bra att man anordnar fotbolls-EM och liknande Gay-pride evenemang, det enda problemet är att det upptar lite väl mycket tid i TV-tablån.

Ett annat stort problem är ju att Sverige är riktigt kass på just fotboll :hihi

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...