Micke_Lindstrom
Ny medlem
Här är beviset på vad många av oss länge misstänkt: Gayfotboll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jaja visst, shoot the messenger.Coola Ola skrev:Däremot är jag inte säker på om jag vill veta hur du hittade denna "spännande" video.....![]()

Micke_Lindstrom skrev:Jaja visst, shoot the messenger.![]()
Det verkar som om ni är homofober de flesta här inne. :kocko Kan nog lugnt lova att det finns en hel del av grabbarna här inne som är homosexuella!Rammstein skrev:
sportarn skrev:Det verkar som om ni är homofober de flesta här inne. :kocko
sportarn skrev:Det verkar som om ni är homofober de flesta här inne. :kocko Kan nog lugnt lova att det finns en hel del av grabbarna här inne som är homosexuella!
Kom visst ifrån ämnet. Tyckte det var en jäkligt kul video, en som driver med alla "manliga" sporter.![]()
sportarn skrev:Det verkar som om ni är homofober de flesta här inne. :kocko Kan nog lugnt lova att det finns en hel del av grabbarna här inne som är homosexuella!
QUOTE]
Jo då Burre är ju våran Hus bög.Men det finns nog många fler som inte vågar det som han gör dvs träda fram.
Micke_Lindstrom skrev:Jag är inte homofob, jag tycker att det är bra att man anordnar fotbolls-EM och liknande Gay-pride evenemang, det enda problemet är att det upptar lite väl mycket tid i TV-tablån.

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|