Forumet online igen!

Har du tagit bort sökfunktionen i forumet eller är den på g? Finns en stor möjlighet att jag bara är ouppmärksam...

Jag gillar det, buggarna färsvinner väl med tiden. Framförallt är responstiden rappare, i alla fall för mig.

Tack Swedie
Har inte direkt pillat på forumets kod vad gäller göra det "snabbare". Jag har dock tagit bort koder som jag inte gjort, dock är jag inte egentligen något direkt superduperproffs på php o mysql. gör ena rediga bonnlösningar ibland. men så länge det funkar så får det väl duga =)

Har du tagit bort sökfunktionen i forumet eller är den på g? Finns en stor möjlighet att jag bara är ouppmärksam...
Näe, du söker väl som vanligt här:
http://www.sporthoj.com/forum/search.php

(Sök-knappen i menyn).

Last edited:
Sådär, det där tog nära på 12 timmar från det att jag började släppa det "live!" till o stå på egna ben.

Gonatt! =)

inget problem men. Pennan för bloggen har inte transparent bakgrund.
//Patrik

Spara sida funkar inte för mig:

Fatal error: Cannot redeclare redirect() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 38

Jag gillar att menystrukturen har blivit tydligare och snyggare :tummenupp

Bra också att du (Swedie) tar ett helhetsgrepp och försöker göra bra funktioner bättre, och även inför nya funktioner som skulle kunna bli en hit - t.ex bloggar.

Nu vill jag se en RSS ström som ger alla nya inlägg i bloggarna.

En liten layout detalj på framsidan!

på vänstra reklamspalten så finns det "annonser" ovanför men inte på den högra spalten!
Ta bort den på vänstra tycker jag. (eller lägg till på den högra) För att få det symetriskt .

Annars stora :tummenupp

Oavsett vems garagebilder jag försöker öppna så laddas dom bara upp till 50% när man klickar på dom.

Kollade frontsidan och den delen som ska lyfta fram "klubb"delen på forumet. Kul att se alla klubbarna/föreningarna slumpas fram. :tummenupp
...det som kanske inte är riktigt rätt är att länken som går till respektive forumsdel (till ex för Radical Riders) bara blir www.sporthoj.com inte www.sporthoj.com/viewforum.php?blablabla.

Oavsett vems garagebilder jag försöker öppna så laddas dom bara upp till 50% när man klickar på dom.
Ja det är en "cache" grej just nu oxå tror jag. För jag har en autokorrigering av felaktigt placerade filer på servenr. Så ligger de fel, så flyttas de till rätt katalog... och SEN ska dom laddas därifrån. Men det verkar som att systemet inte riktigt vill med sig det.

Så uppdaterar/refreshar du sida så syns dom igen.

Får detta när jag klickar på mitt nick
"This user has not registered and therefore does not have a profile to view." :(

Vart har garage-bilderna tagit vägen?

Fick detta nyss när jag klickade på denna tråden

"Unable to add cookies, header already sent.
File: /home/sporthoj/htdocs/forum/includes/class_postbit.php(268) : eval()'d code
Line: 1"

Ser inte någonting i nåns garage :(
Skulle testa att ta bort min bild i mitt garage men får bara följande felmeddelande:

Fatal error: Call to undefined function: tabortmc() in /home/sporthoj/htdocs/garage/index.php on line 239

Ser inte någonting i nåns garage :(
Skulle testa att ta bort min bild i mitt garage men får bara följande felmeddelande:

Fatal error: Call to undefined function: tabortmc() in /home/sporthoj/htdocs/garage/index.php on line 239

Mitt funkar prima, kika på det :)

Mitt funkar prima, kika på det :)

Fan va skumt då :(
Har testat på 2 olika datorer, brandvägg avstängd. Vare sig i IE lr FF vill det sig.
Jag får bara detta när jag går in på garaget:

Bifogat

• skiit.JPG
    skiit.JPG
    126.3 KB · Visningar: 73
  • skiit2.JPG
    skiit2.JPG
    105.8 KB · Visningar: 66
Jag kan inte sortera bilderna i galleriet. Det blir bara en tom ruta.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT