Forumet online igen!

Kan man inte ta bort inlägg bland kommentarerna, eller har jag återigen missat att se någon ikon som står för detta? Iaf jag vill kunna rensa där emellanåt, så folk slipper ta sig igenom hundra medelanden för att komma till medelanderutan.

Kan man inte ta bort inlägg bland kommentarerna, eller har jag återigen missat att se någon ikon som står för detta? Iaf jag vill kunna rensa där emellanåt, så folk slipper ta sig igenom hundra medelanden för att komma till medelanderutan.

Det finns väl ett litet kryss på sidan om kommentarerna för detta väl? Tror det är så på min sida iaf :)

Det finns väl ett litet kryss på sidan om kommentarerna för detta väl? Tror det är så på min sida iaf :)

Ja, varför har du det och inte jag, orättvist! :mattias
Dina kryss försvann dock när jag gjorde en kommentar. Fast det kvittar ju om jag kan se dina kryss eller inte, bara jag kan komma åt mina egna..

Last edited:
Ja, varför har du det och inte jag, orättvist! :mattias
Dina kryss försvann dock när jag gjorde en kommentar. Fast det kvittar ju om jag kan se dina kryss eller inte, bara jag kan komma åt mina egna..
Knepigt...
Kikade efter att jag hade postat förra gången, och då fanns dom där :va

Jaja, får väl hoppas att dom inte bara är allergiska mot dig utan att det har med ombyggnaden att göra då, så kanske dom kommer tillbaka vartefter :)

Hissar tråden igen i hopp om att Swedie ser den...

Som tidigare nämnt så försvinner ibland "x" som gör att man kan ta bort inlägg/kommentarer i sin gästbok.

Bifogar skärmdump på mitt garage där dom numera saknas, och en dump på Wagge's garage där dom syns. Dom i Wagges garage och verkar fungera även för mig att använda då jag får frågan "Vill du verkligenta bort kommentaren? Ja/Nej" när jag klickar på krysset, vilket jag givetvis inte ska kunna göra, för det är väl inte meningen att vi ska kunna ta bort inlägg i andras gästböcker?

Mitt garage

Wagges garage

Bifogat

• waggegarage.jpg
    waggegarage.jpg
    48.2 KB · Visningar: 55
  • strommagarage.jpg
    strommagarage.jpg
    58 KB · Visningar: 54
Last edited:
Är inget fel jag hittat utan mer ett behövligt tillägg! I den eminenta mc-firmor funktionen skulle jag gärna se en kolumn/faktaruta angående vilka märken de jobbar med! Detta behövs då alla firmor tydligen inte investerat i en hemsida!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT