Forumet online igen!

Har Bara en bild i garaget.Innan uppdateringen var det 5.3 på fazern(endast en kvar) o 2 på min förra gixxer(inga kvar).

samma här! hade bilder på min yamaha rd och på kawan! nu är bara hjälmen kvar?:confused:

//Robin

ja tyvärr så raderades ett xxx antal bilde i en uppdatering.

ni måste ladda upp dom på nytt. ledsen för det.

När jag försöker använda "mina sparade länkar" skickas jag bara till förstasidan..

Pennan slutar ej blinka för nytt blogginlägg trots att jag varit inne och läst. Jag kör firefox.

Nu kan du sortera som du själv önskar. Görs under "inställningar".

Listan till höger fixas snart den med så den är samma som till vänster.
De menyerna kommer bara fram när man klickar på antingen "garagebilden" eller sitt nick, inte när man klickar på garagets namn...

De menyerna kommer bara fram när man klickar på antingen "garagebilden" eller sitt nick, inte när man klickar på garagets namn...
Skriv ut länkarna här som du säger det inte fungerar på som det bör.
Det bör inte finnas under "Mina garaget" då du kan ha fler garaget än 1 och inställningarna är per garage (eller blogg).

Om man går in i wikin så står det tex. så här överst:
Publicerad av Boris Jr den 10 Dec 2007
Det ligger en länk bakom nicket men den pekar till samma sida man är på, den borde peka till typ medlemmens garage eller profil.

Hur göra för att se äldre än 30 dagars annonser?
Går inte just nu... råkade nämligen ta bort informationen gällande alla raderade annonser... så tyvärr har några hört av sig om att folk ringt osv på annonser som egentligen ska vara borta. enklaste lösningen då tills dess att jag kan återgå till 2-3 månaders ålder på annonser var att helt enkelt gå ner till 30 dagar.

Jag fick "upload failed" när jag laddade upp en ny avatar trots att bilden faktiskt laddades upp (firefox).

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!