Forumet online igen!

Efter att ha ändrat lite i mitt garage, klickade på spara hamnar jag i Swedies garage? :va

Härligt att vara på vägen igen! Ser fint ut vid en första anblick, kul med bloggplitarfunktion också!

/perris

Gillar den nya designen! :tummenupp

Hittade en bugg när man klickar på köp o sälj, men det är redan påpekat tidigare i tråden...

Last edited:
Gillar den nya designen! :tummenupp

Hittade en bugg när man klickar på köp o sälj, men det är redan påpekat tidigare i tråden...

Mina sparade länkar funkar inte, och varför kan jag inte se vilka bilder jag har i mitt garage om jag går in via mina garage? Tycker dessutom det är förvirrande att man kommer direkt in i editeringsmode.

Ser riktigt bra ut! :tummenupp

Det enda jag kan klaga på är väl att bakgrunden på Blogg- och Garageknapparna inte är genomskinliga så man har en vit ruta där. :tungan

I´ll be back om jag hittar några buggar.

Det gick inte o kommentera i din blogg

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sporthoj/htdocs/blogg/includes/classes_blogg.php on line 87

Du har ej tillgång till detta inlägg.

På mina sparade länkar hade jag en medlem inalgd automatiskt men får detta meddelande:

Fatal error: Cannot redeclare redirect() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 38

Får "Fatal error: Cannot redeclare meddelande() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 12" i köp&sälj delen. Garaget ser helt keff ut och det saknas bilder i garaget å deee....

Det gamla är pase. It's gone!

När man klickar på Köp&Sälj i menyn ovan får jag det här felmeddelandet.

Code:
Fatal error: Cannot redeclare meddelande() in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 12
Tack, glömde ladda upp nya filerna. suck

Last edited:
Jag klickade på "skapa ny blogg" och fick:

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//garage/includes/classes_garage.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 13

Jag klickade på en tråd i MC-relaterat och fick.

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12

Min PM-lampa blinkar fortfarande (och har så gjort de senaste 3-4 månaderna kanske)...
Du måste leta upp de PM som kan ligga i systemet som det är fel på. Typ sista sidan kan det finnas några skumma PM på utan rubrik och datum.

Funkar inte html i garaget längre?
Använd den Word-baserade editorn istället. Du kan även använda html genom att klicka på "Källa". Så får du ren html-kod att meka med.

Jag klickade på en tråd i MC-relaterat och fick.

Warning: panel(/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12

Fatal error: panel(): Failed opening required '/home/sporthoj/htdocs//blogg/includes/classes_blogg.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/sporthoj/htdocs/includes/classes_profil.php on line 12
Var nog bara ett temporärt fel då jag uppdaterar filerna.

Last edited:
Nu får jag inget felmeddelande längre när jag pillar med garaget, dock strular det ännu!

Har till synes två garage, ett med bilder och ett utan, spelar ingen roll vilket jag trycker på utan jag kommer bara till samma, det utan bilder. Det går inte heller att ta bort något av garagen.

Hoppas du förstår vad jag menar. :)

Edit: Verkar fungera nu! :tummenupp

Last edited:
Lite buggigt i bloggdelen.

"Skicka" knappen som jag antar att det är, eller "Publicera" eller vad du nu döpt den är helt svart.

Förövrigt asbra uppdatering!

Det är änna aningen ostabilt, får upp diverse "My Sql" felkoder när man klickar på länkar & garaget är helt fuckat (som redan har påpekats).

Jag gillar det, buggarna färsvinner väl med tiden. Framförallt är responstiden rappare, i alla fall för mig.

Tack Swedie

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...