Fortast på 1:an?

Zeb_Macahan skrev:
Nää, så att säga att "kawan är bäst" kan du vänta med tills du har kört allihopa och fäller ett personligt avgörande.

personligen tycker jag kwacken är liten, smidig, stark men samtidigt äckligt nervig... suckan är så lugn och trygg så...

hyndan ska jag ut på en heldag med nästa vecka tänkte jag.. :fakta

//jaG

okok, men den är fräckast iaf! :cool: :tummenupp
 
Vad är det för idé med att köra 170 på ettan?
Likaså 120. Du får ju endå inte köra snabbare. Vore kul att varva ur och växla lite innan dess.
 
KalleKulspruta skrev:
Vad är det för idé med att köra 170 på ettan?
Likaså 120. Du får ju endå inte köra snabbare. Vore kul att varva ur och växla lite innan dess.

Hastighetsgränser är av sekundär betydelse.
 
160 på ettan på gsxr1000 :confused: Hade drygt 130 på mätaren på min, växlade iofs vid rödmarkeringen, men 30 blås till innan stoppet verkar osannorlikt :va Men jag vet inte.
 
170 på ettan? Är de växlade för Hockenheim standard eller?

Måste vara en totalt värdelös utväxling på de hojarna.....
 
55 på ettan innan rödmarkeriringen. går nog lite till på rödmarkeringen om man vill. :fyllisar
 
Chris Ash skrev:
170 på ettan? Är de växlade för Hockenheim standard eller?

Måste vara en totalt värdelös utväxling på de hojarna.....
Ut å pröva så skaru se att det nog är vettigt...

CBR1000RR gör ~160 vid rödmarkering tror jag

Min gör ~110-120, vet inte riktigt säkert.
 
Johodå, dra den till varvstoppet och låt den ligga där en stund, sen kollar du på mätaren.... vips, mellan 158-165 beroende på hur fel den visar och hur långt du kommer innan varvstoppet går i..

130 är långt innan max på ettan....

//jaG

OLJEKYLD GSXR skrev:
160 på ettan på gsxr1000 :confused: Hade drygt 130 på mätaren på min, växlade iofs vid rödmarkeringen, men 30 blås till innan stoppet verkar osannorlikt :va Men jag vet inte.
 
OlleR6 skrev:
Ut å pröva så skaru se att det nog är vettigt...

CBR1000RR gör ~160 vid rödmarkering tror jag

Min gör ~110-120, vet inte riktigt säkert.

Därför inga roadracingcyklar är drevade som original gissar jag....

För att det är så vettigt :rolleyes:
 
om den hade gjort 120 på ettan så hade den ju stregrat sig ännu värre vid fullgasacc på ettan samt tvåan... därför är dom så extremt drevade för gata...

//jaG

Chris Ash skrev:
Därför inga roadracingcyklar är drevade som original gissar jag....

För att det är så vettigt :rolleyes:
 
135 gör min, men jag håller inte på och maxar den mot varvstoppet, utan då är det 12000 varv.

En sak jag är nyfiken på när vi ändå larvar oss med det här, hur fort går R1 00-01 på ettan?
De fick ju en högre etta, vore kul att veta vad de gör vid röstrecket.
 
oj va snabbt de går på ettans växel :yoparty

vad skall man då med de andra fem till :confused:
hadde en ciao moppe för länge sedan o den var det ju bara att gasa med :tungan

desutom så står det ju bara 110 på bästaste skylten med :va



//hehehehehe :lol
 
Chris Ash skrev:
Därför inga roadracingcyklar är drevade som original gissar jag....

För att det är så vettigt :rolleyes:
Ursäkta att jag missförstod din kommentar, men jag tror att den inte är drevad så långt ifrån i ban-utförande heller, se tex motogp-cyklarna, de toppar väl 160-180 på ettan oxo? Smacka dit ett HRC-kit så är du ju bara 20-30hk ifrån en motogphoj...

Hursomhelst så vore det helt vansinnigt att dreva den te 120 på första växeln för gatbruk.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top