Viking_vh
Ny medlem
Tja jag har lite fagor om vad det kostar att ta kortet och forsakring ar det nagon som vet??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kortet är det jätte olika hur mkt det kostar, vissa klarar det utan några som helst körlektioner och andra behöver jätte många..Viking_vh skrev:2625735Tja jag har lite fagor om vad det kostar att ta kortet och forsakring ar det nagon som vet??
HannesH skrev:2625791Ädit: oj, fel tråd..![]()
Ring runt å frågaViking_vh skrev:2626536Men vilket försäkrings bolag är billigast??
till typ en rs 125 lr mito om man bor i en förort i stockholm?
Viking_vh skrev:2625735Tja jag har lite fagor om vad det kostar att ta kortet och forsakring ar det nagon som vet??
Cyren skrev:2627145För mig var IF billigaste i förhållande till självrisken! Vi bor ju ganska nära vara (jag bor i Storängen) så det borde väl stämma rätt bra.
Men jag hade iofs stående på mamma, men det skulle enligt försäkringskillen som var hemma hos oss vara helt ok. Men sen när jag klotade så sa dom att det inte var ok även fast jag bodde hemma, men eftersom han hade sagt det så fick jag pengar endå .
Jag pröjsade iaf 2300hel/hel då
Viking_vh skrev:2625735Tja jag har lite fagor om vad det kostar att ta kortet och forsakring ar det nagon som vet??
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |