Forsakring, 125 kort

Viking_vh skrev:
2625735 Tja jag har lite fagor om vad det kostar att ta kortet och forsakring ar det nagon som vet??
kortet är det jätte olika hur mkt det kostar, vissa klarar det utan några som helst körlektioner och andra behöver jätte många..

och försäkring är det ännu mer skillnad med kostnader, beror helt på¨vilken hoj du ska ha och hur gammal den är och var du bor..

Ädit: oj, fel tråd..:hihi

För mig var IF billigaste i förhållande till självrisken! Vi bor ju ganska nära vara (jag bor i Storängen) så det borde väl stämma rätt bra.

Men jag hade iofs stående på mamma, men det skulle enligt försäkringskillen som var hemma hos oss vara helt ok. Men sen när jag klotade så sa dom att det inte var ok även fast jag bodde hemma, men eftersom han hade sagt det så fick jag pengar endå .

Jag pröjsade iaf 2300hel/hel då

Cyren skrev:
2627145 För mig var IF billigaste i förhållande till självrisken! Vi bor ju ganska nära vara (jag bor i Storängen) så det borde väl stämma rätt bra.

Men jag hade iofs stående på mamma, men det skulle enligt försäkringskillen som var hemma hos oss vara helt ok. Men sen när jag klotade så sa dom att det inte var ok även fast jag bodde hemma, men eftersom han hade sagt det så fick jag pengar endå .

Jag pröjsade iaf 2300hel/hel då

OK
vad haru för mc??

Viking_vh skrev:
2625735 Tja jag har lite fagor om vad det kostar att ta kortet och forsakring ar det nagon som vet??

Beror ju lite på vad du kan osv. Kan du inte ett skit får du räkna med rätt mkt pengar om inte nån du känner lär dig.

Försäkringen är olika från bolag till bolag, bara o ringa.

Bilsport&mc har billigt ja, men kraftiga självrisker, när jag klota NSRén var min självrisk på 10k, dock fixade jag ju den själv.

Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!