Formel 1-tråden 2010

Det är ju själva fan. :mad:

Men okej, det är bara att tugga i sig. Grattis Vettel. :gnissla

vettel_finger_wideweb__470x323,0.jpg

Haha, mästerlig bild. Jag tror bestämt det gick ett blodkärl nånstans i Värmland.

Segt dock att Alonso inte kunde få fart på sitt mög så att det iallfall blev lite fight.

Haha, mästerlig bild. Jag tror bestämt det gick ett blodkärl nånstans i Värmland.

Segt dock att Alonso inte kunde få fart på sitt mög så att det iallfall blev lite fight.
Ferrarin har ju, trots Alonsos kompensation med gudabenådad racertalang, inte varit konkurrenskraftig på hela säsongen.

Egentligen borde ju Redbull, endera via Vettel eller Webber, ha säkrat titeln för ett antal race sedan.
I ljuset av ovan är det givetvis rättvist att Redbull vann.

Haha. Jag har hejat på Vettel hela hegen bara för att du skulle behöva äta upp det. Så omogen är jag. :tummenupp
:mad:

Last edited:
Ferrarin har ju, trots Alonsos kompensation med gudabenådad racertalang, inte varit konkurrenskraftig på hela säsongen.

Egentligen borde ju Redbull, endera via Vettel eller Webber, ha säkrat titeln för ett antal race sedan.
I ljuset av ovan är det givetvis rättvist att Redbull vann.

:mad:

Jo, att han ens kom upp som contender på slutet var ju en extra bonus. Jag trodde nog att årets största underhållning skulle bli att se lingonteamens bilar plocka isär sig själva under loppens gång, att det till slut blev lite nerv i det hela var mer än jag räknade med.

Sen rättvist och rättvist... Vem bryr sig om rättvist, jag tycker vettel verkar vara en fjant, webber hade varit roligare om nu Red Bull tvunget skulle behöva vinna.

Jo, att han ens kom upp som contender på slutet var ju en extra bonus. Jag trodde nog att årets största underhållning skulle bli att se lingonteamens bilar plocka isär sig själva under loppens gång, att det till slut blev lite nerv i det hela var mer än jag räknade med.

Sen rättvist och rättvist... Vem bryr sig om rättvist, jag tycker vettel verkar vara en fjant, webber hade varit roligare om nu Red Bull tvunget skulle behöva vinna.
Vettel ÄR en fjant. Jag hade t.o.m. hellre sett världens genom tiderna tråkigaste F1-förare, Räikkönen, vinna, om karln inte hade fått sparken.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden