Formel 1-tråden 2010

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Det är ju själva fan. :mad:

Men okej, det är bara att tugga i sig. Grattis Vettel. :gnissla

vettel_finger_wideweb__470x323,0.jpg
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Haha, mästerlig bild. Jag tror bestämt det gick ett blodkärl nånstans i Värmland.

Segt dock att Alonso inte kunde få fart på sitt mög så att det iallfall blev lite fight.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Haha, mästerlig bild. Jag tror bestämt det gick ett blodkärl nånstans i Värmland.

Segt dock att Alonso inte kunde få fart på sitt mög så att det iallfall blev lite fight.
Ferrarin har ju, trots Alonsos kompensation med gudabenådad racertalang, inte varit konkurrenskraftig på hela säsongen.

Egentligen borde ju Redbull, endera via Vettel eller Webber, ha säkrat titeln för ett antal race sedan.
I ljuset av ovan är det givetvis rättvist att Redbull vann.

Haha. Jag har hejat på Vettel hela hegen bara för att du skulle behöva äta upp det. Så omogen är jag. :tummenupp
:mad:
 
Last edited:

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Ferrarin har ju, trots Alonsos kompensation med gudabenådad racertalang, inte varit konkurrenskraftig på hela säsongen.

Egentligen borde ju Redbull, endera via Vettel eller Webber, ha säkrat titeln för ett antal race sedan.
I ljuset av ovan är det givetvis rättvist att Redbull vann.

:mad:

Jo, att han ens kom upp som contender på slutet var ju en extra bonus. Jag trodde nog att årets största underhållning skulle bli att se lingonteamens bilar plocka isär sig själva under loppens gång, att det till slut blev lite nerv i det hela var mer än jag räknade med.



Sen rättvist och rättvist... Vem bryr sig om rättvist, jag tycker vettel verkar vara en fjant, webber hade varit roligare om nu Red Bull tvunget skulle behöva vinna.
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jo, att han ens kom upp som contender på slutet var ju en extra bonus. Jag trodde nog att årets största underhållning skulle bli att se lingonteamens bilar plocka isär sig själva under loppens gång, att det till slut blev lite nerv i det hela var mer än jag räknade med.



Sen rättvist och rättvist... Vem bryr sig om rättvist, jag tycker vettel verkar vara en fjant, webber hade varit roligare om nu Red Bull tvunget skulle behöva vinna.
Vettel ÄR en fjant. Jag hade t.o.m. hellre sett världens genom tiderna tråkigaste F1-förare, Räikkönen, vinna, om karln inte hade fått sparken.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top