forlorat kort!

Väcker tråden igen eftersom jag startade den.
........

Jag vet även att jag aldrig mer kommer stanna för polisen eller visa mitt körkort, de kan ta sig i arslet, de drar alla över en kant.

Varför följa lagen när lagen skiter i dig?:confused:

Om du inte kört för fort, Vad hade hänt då ??

Jävla gnäll jämt om att man kört för fort på 50 sträcka o inte fattar att det finns en anledning till att det just är 50.

Cykelbana som korsar, du kör i 75...hur lång broms å reaktionssträcka har du ?? Kommer en cyklist å inte hinner se dig , du kör in i den 19 åriga snyggingen du i fredags stötte på å hon lovade ringa dig..:tungan .:rolleyes: ..

Sluta klaga när ni torskar , ingen att skylla på än er själva.

ok så jag måste skriva ett brev o skicka det till länsrätten och länsstyrelsen o uppge att jag anser straffet vara aldelles för hög, att de inte har tagit hänsyn till trafiksituationen som råde vid tidpunkten. Blir det rättegång av det eller sköts det bara byråkratiskt? Ingen här som har lite erfarenhet av sådant här skit? Hjälper det att man klagar på att man straffas mer för att man fort för fort o inte skadat någon än att man rånar en pensionär? :gnissla :tungan

Om du inte kört för fort, Vad hade hänt då ??

Jävla gnäll jämt om att man kört för fort på 50 sträcka o inte fattar att det finns en anledning till att det just är 50.

Cykelbana som korsar, du kör i 75...hur lång broms å reaktionssträcka har du ?? Kommer en cyklist å inte hinner se dig , du kör in i den 19 åriga snyggingen du i fredags stötte på å hon lovade ringa dig..:tungan .:rolleyes: ..

Sluta klaga när ni torskar , ingen att skylla på än er själva.

Visst fan gör vi fel/ gjorde jag fel men man ska fan urskilja att man kör för fort på 50 väg genom centrala stan eller i bebyggelse o utkanten av stan. Detta var en 4 filig väg med buskar mellan vögbanor, o kl var 21.50 en söndag kväll, inte en människa/bil så långt ögat kan se.

Om du tycker att man skall dra alla över en samma kant så måste du vara riktigt korkad!:huvet

Last edited:
Du skulle gjort fuckyouBurnout och gassat helvete! :rock

Det är mycket jag skulle ha gjort men det e lite för sent. Först så fattade jag inte vad som hände, de va inte så att jag gasade helvetet ur hojen, körde normalt o snuthoran kramade styret tills jag gick av :gnissla

någon som har råkat ut för samma sak någon gång men kört bil? dva fått körkortet indraget 1 mån o inom ett års tid kört 30-40 över på en 50 sträcka? Vad fick ni för det? Undrar om domen hade varit samma om det hade varit med en bil el. en äldre förare? Känns som polisen/länsstyrelsen dömmer ut en bara för att man e ung o kör sporthoj. :confused:

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025