"Fordons" väg till Speedster cup 2015

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Just det! Buntband... det hade jag tillomed lagt fram här på bordet men missat att fylla i listan. Silvertejp hade jag inte tänkt på alls men utan silvertejp kan man aldrig bli en fullblodsmekaniker!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Just det! Buntband... det hade jag tillomed lagt fram här på bordet men missat att fylla i listan. Silvertejp hade jag inte tänkt på alls men utan silvertejp kan man aldrig bli en fullblodsmekaniker!

Som sagts tidigare så håller silvertejp och buntband RR-Sverige rullande. :hihi
 

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Täby
Hoj
Utan stödhjul
Har alltid med mej Plastic Padding Superstål , funkar alldeles utmärkt till tillfälliga
lagningar av motorkåpor
kallsvets.jpg
 

Haakan

Hellre liten o rapp än stor o slapp ....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Täby
Hoj
Utan stödhjul
Mekonomen på Stockholmsvägen , kostar 99:-
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Last edited:

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Och bensindunken.

Och vattendunkarna för att förtöja depåtältet.

Och laptimern.

Och kameran.

Och solskyddsmedlet.

Och myggstiftet.

Och regnstället.

Och chips/godis.

Och ölen.

Och extra visir (klart/mörkt).

Och licensen.

Och körkort/legitimation.

Keep it coming! Jag kommer få revidera allt oxh göra en v2 märker jag! :rofl
 

hezton

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2013
Ort
Västerås
Hoj
zx6r -07
Go Fordon :)
Följt tråden och din upprymdhet föder ett intresse, kommer defenetivft se till att jag besöker er nån dag på banan i någon dagstur i år för att få avnjuta lite go racing! Hoppas det ger så mycket så jag blir sporrad till att kanske börja själv nästa år (och spöa er muhaha, huvudet som spökade här sorry) i år hade jag tydligen lovat kök av någon konstig anledning här hemma!?

Annars har jag lärt mycket härifrån av alla vad som krävs osv så cred till alla som skriver här på sporthoj och hjälper! och good luck TS !
 

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Ort
Halmstad
Hoj
S1000RR -12 racehoj
Du får skriva ihop en fullkomlig lista i en ny tråd när du är färdig med den "att packa inför en rejshelg" eller liknande, så vi andra kan skriva ut och bocka av ;) å andra sidan kan vi andra glömma hälften av grejerna för vi vet ju att du har med allt ändå ;)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Du får skriva ihop en fullkomlig lista i en ny tråd när du är färdig med den "att packa inför en rejshelg" eller liknande, så vi andra kan skriva ut och bocka av ;) å andra sidan kan vi andra glömma hälften av grejerna för vi vet ju att du har med allt ändå ;)

Nåt sånt här?
Packlista
:hihi
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Go Fordon :)
Följt tråden och din upprymdhet föder ett intresse, kommer defenetivft se till att jag besöker er nån dag på banan i någon dagstur i år för att få avnjuta lite go racing! Hoppas det ger så mycket så jag blir sporrad till att kanske börja själv nästa år (och spöa er muhaha, huvudet som spökade här sorry) i år hade jag tydligen lovat kök av någon konstig anledning här hemma!?

Annars har jag lärt mycket härifrån av alla vad som krävs osv så cred till alla som skriver här på sporthoj och hjälper! och good luck TS !

Va roligt att du finner tråden intressant! :) kom förbi depåerna och hälsa så kommer du inse att ett kök egentligen vara är ett förvaringsutrymme för hojen under vintern ;)
Och tack så mycket!

Du får skriva ihop en fullkomlig lista i en ny tråd när du är färdig med den "att packa inför en rejshelg" eller liknande, så vi andra kan skriva ut och bocka av ;) å andra sidan kan vi andra glömma hälften av grejerna för vi vet ju att du har med allt ändå ;)
:kär
Fullständig lista kanske kommer :) Ulvhamne har ju dock länkat en jäkligt bra lista att utgå ifrån!


:kär
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Va roligt att du finner tråden intressant! :) kom förbi depåerna och hälsa så kommer du inse att ett kök egentligen vara är ett förvaringsutrymme för hojen under vintern ;)
Och tack så mycket!


:kär
Fullständig lista kanske kommer :) Ulvhamne har ju dock länkat en jäkligt bra lista att utgå ifrån!



:kär

Egentligen borde packlistan ha två checkboxar, en för när man plockar fram allt inför packningen, och sedan en för när man packar in allt. Det saknas säkert lite också, den blev liksom långsamt längre under förra säsongen. Filar är för övrigt jävligt bra att ha när man åker runt med fel sida ner utan att kvadda saker, så man kan fila ner vassa kanter som dyker upp på fotpinnar och sånt så man kommer igenom besiktningen igen. :hihi
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Det här höll jag på att glömma! Aktivering samt registrering av transponder :fakta Men nu är den delen klar också.

aktivering transponder.jpg

Jag har även uppdaterat checklistan från 30 punkter till nuvarande 58. Jag vågar inte säga att det kommer stanna där heller. Jag är lite orolig för hur allt detta ska få plats i en skåpbil..
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Jag har även uppdaterat checklistan från 30 punkter till nuvarande 58. Jag vågar inte säga att det kommer stanna där heller. Jag är lite orolig för hur allt detta ska få plats i en skåpbil..

Det är först när man är 2 i en vito-stor bil som det börjar bli trångt..... ;)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top