bloom
Guest
Du hamnade på många bilder i helgen och uppgraderingarna av kamera/objektiv va inte förgäves. Kommer gå igenom bilderna senare i veckan.
View attachment 430180
Stenhård hoj du har

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du hamnade på många bilder i helgen och uppgraderingarna av kamera/objektiv va inte förgäves. Kommer gå igenom bilderna senare i veckan.
View attachment 430180
View attachment 430180
Stenhård hoj du har![]()
Men åh va roligt! Ser fram emot bilderna, du tar alltid riktigt fina sådana!
Tack Bloom!![]()
Ner under kåpan förfan! Du sitter ju och touringåker!![]()
Så, här finns det några bilder på dig: http://wastegate.se/roadracing/2016/SM_Anderstorp/Rookie_1000/1/
View attachment 430236
Så, här finns det några bilder på dig: http://wastegate.se/roadracing/2016/SM_Anderstorp/Rookie_1000/1/
View attachment 430236
Under kåpan va![]()
Jag är på tok för ovig för att lägga mig under båten och köra. Det är därför jag inte tog dig under alla dessa tolv varv
![]()
Lite besviken du inte kom som en kanonkula på innern i någon av starterna! sneglade höger och var beredd att väja när som helst om en orange torped uppenbarade sig
Skämtåsido, förstår att rakorna var pain in the ass! Jag dragracade förbi Högström på sin Rc8 under race 2 och han har ju ändå rejält mycket bättre aerodynamik än dig.
Nu är det bara "gokartbanorna" kvar i kalendern, får se vad du lyckas ställa till med på dom!![]()
Tur att inte jag och hackspetten var med...
Lite besviken du inte kom som en kanonkula på innern i någon av starterna! sneglade höger och var beredd att väja när som helst om en orange torped uppenbarade sig
Skämtåsido, förstår att rakorna var pain in the ass! Jag dragracade förbi Högström på sin Rc8 under race 2 och han har ju ändå rejält mycket bättre aerodynamik än dig.
Nu är det bara "gokartbanorna" kvar i kalendern, får se vad du lyckas ställa till med på dom!![]()
Sitter och knåpar ihop en liten novell om söndagens körning i väntan på att få Kalles video från racet så jag kan klippa och klistra ihop något sevärt. I väntan på det så bjuder jag på en fin bild från FredrikEkl
Jag leder!!!![]()
View attachment 430277
Man ska inte va ledsen om en grön varvar en![]()
Jag är dock inte så bitter som någon här kanske får för sig att jag låter som. Med mitt räknesätt så drar jag helt enkelt av lite tid från mitt personbästa och ser att jag nog kan sätta helt okej tider på Anderstorp bara jag också får en aerodynamisk sporthoj med 200hk på hjulet
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |