Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Nyteknik skrev:Nej. Varför tror du det...?![]()
Man kunde tolka ditt inlägg som det om titlarna på Yamman...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Nej. Varför tror du det...?![]()
Nyteknik skrev:Satt han på underlägset material dessa säsonger?
Snabbe_jag skrev:Man kunde tolka ditt inlägg som det om titlarna på Yamman...
oFFkeFF skrev:Hehe, det här passar väl när man läser om detta. Saxat från crash.net.
Benägen att hålla med dem bägge, hodgson fick titeln, och Foggy aldrig i närheten av Doohan. Fanns ju en anledning till varför rätt få WSBK-förare fick köra gp-hojar.

KickAss_Prod´s skrev:Har för mig Carl körde Isle of Man ett par gångerHörde ett utalande från bortgångna David jeffreys om hur lång tid d tog innan ngn slog Carls varvrekord på Isle of Man och då me bra mycke bättre maskin material. Har för mig att d faktiskt var David som tog rekordet från Carl en så där 6 år senare eller e jag helt väck nu??
![]()

K-Micke skrev:Ago körde väl i flera klasser under samma säsong.
Idag finns väl ingen förare som gör det, därför blir det svårt
att slå Agos svit.
Goodstuff skrev:Såg för övrigt det racet då Spencer säkrade sin titel i 500 1985, han var redan klar mästare i 250 så han körde inte den klassen. Jag var sur för jag ville att Roberts skulle vinna.
Snabbe_jag skrev:Roberts körde sin sista GP-säsong 83 den säsongen Spencer tog sitt första VM guld....
Du tänker inte på Eddie Lawson att det var han som skulle vinna?
Goodstuff skrev:Det stämmer nog. Men då var det så att han säkrade sin första titel på trepipen 83 på Anderstorp kanske? Man var ju inte så gammal då....
Snabbe_jag skrev:Nope 11 var man 83.
En annan fyllde alltid år på VM helgen så det var en bonus med VM.
Jupp den sista Vm titlen för 3 pipen
Goodstuff skrev:Men då är ju vi lika gaml... unga! Det är synd och skam att den banan för förfalla och att inga tävlingar körs där. Har sett mycket roliga SBK och GP-VM lopp där när man var liten. :nostalgismiley
Goodstuff skrev:Men då är ju vi lika gaml... unga! Det är synd och skam att den banan för förfalla och att inga tävlingar körs där. Har sett mycket roliga SBK och GP-VM lopp där när man var liten. :nostalgismiley
Therudeboy skrev:Halva anderstorp tycker som du, men inget gör nåt åt de.
Snabbe_jag skrev:Tyvärr är de dåliga på att annonsera, titta på EM:et som gick i augusti på Mossen.
Folket i Värnamo visste inte att det var tävlingar där
Therudeboy skrev:Fattar mig inte på dom, en annons i värnamo nyheter kunde ju lockat folk. En annons i alla kvällstidningar hade ju gjort så det blivigt fullsatt.
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife