F'n vad sur man blir

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
CBR 900RR
Blir så irriterad-

För ett tag sedan blev min brors tjej och hennes kompis hembjuden av två
killar, innan de ens vet ordet av det så har killarna lagt droger i deras drinkar.
De hade druckit ett halvt glas var och kunde knappt gå rakt ut ut lägenheten,
som tur var insåg de vad som var på gång innan det var för sent.!
VAfan är det för svin som gör så bara för att de inte får en tjej på hedeligt sett.
:dummer
Just nu så ringde tjejen och var ledsen för att någon hönshjärna hon
haft lite kontakt med sitter och försöker få det att ta slut mellan
mig o henne genom att hota att lägga upp känsliga bilder på div
communities o liknande. Dessutom satt han o ville ha bilder på mig
för att se om han var snyggare !! Hur sjukt är inte det.

Jag menar finns det inga normala människor.

Tycker att han borde få ett hembesök eller nåt! :fatta!

Nu får det vara nog med sjuka människor som dessutom snor
våra hojar.

Last edited:
Jag tycker hembesök låter vettigt i båda fallen! Speciellt det första. FYFAN alltså man blir ju så jävla förbannad :mad:

Samla nårra hårda förvirrade bikers, gärna med koläderväst och ring sen på dörren.
Om de killarna kommer undan med att droga tjejerna så lär de ju göra det igen, sätt ni stopp för det om inte polisanmälan funkar. Droger är ju rätt olagligt här.

Tvivla inte på att det finns normalt folk. Men de brukar vara smarta o gömma sig i skogen med.

750RR

Jo, det är förbannat tråkigt att man inte ska kunna lita på folk (eller snarare fä :kocko).

Kanske dax för killarna att känna på tunga argument :smasha :fatta!

Tur att vi är så normala här på forumet :3freak
/F.

Tag med baseballträet och åk och hälsa på, jag förstår precis vad du menar en tjejkompis blev våldtagen på samma sätt som du beskriver. Droger i drickat alltså...patetiskt att det finns människor som inte kan få kn***a på vanligt sätt och måste göra sånt.

Livstids spöstraff åt alla våldtäktsmän :fatta!

Foggy skrev:
Tur att vi är så normala här på forumet :3freak
/F.

Nää det är vi ju inte iofs :tungan
Däremot så tror jag inte att bara för att vi inte är normala så vill vi (inte jag varjefall) göra en fluga förnär.

Däremot följer jag gärna med på 1st hembesök. :fatta!

Vill inte vara otrevlig, men jag undrar i alla fall varför din tjej har kontakt med någon annan snubbe..

//D

maverick_750rr skrev:
Samla nårra hårda förvirrade bikers, gärna med koläderväst och ring sen på dörren.
Om de killarna kommer undan med att droga tjejerna så lär de ju göra det igen, sätt ni stopp för det om inte polisanmälan funkar. Droger är ju rätt olagligt här.

Tvivla inte på att det finns normalt folk. Men de brukar vara smarta o gömma sig i skogen med.

750RR

Jag hjälper gärna till och och "tillrättavisar" de svinen. Som tjej gäller det nog att vara väldigt försiktig när man träffar "okända" killar. Tur att de var det denna gången. Mitt tips är dock att det knappast är värt att kontakta polisen. De har ju fullt upp med att sätta dit fortkörare...det måste vara mer prioriterat. :kocko

Medborgargarde nästa. :Bugar

3699 skrev:
Vill inte vara otrevlig, men jag undrar i alla fall varför din tjej har kontakt med någon annan snubbe..

//D

Vad spelar det för roll om man är polare med någon annan kille ävenfast man har ett förhållande??

/Annicka

Annicka skrev:
Vad spelar det för roll om man är polare med någon annan kille ävenfast man har ett förhållande??

/Annicka

Ja du, vad skall man säga? Att kalla någon som försöker att droga en för polare, det går över mitt förstånd. Tvivlar på att dom kände dessa personer bra, jag kan ha fel (det brukar jag ha). Visst, idioter finns det gott om, men om det visar sig vara en polare som bjuder på ofrivilligt spetsade groggar, då vete fan om inte det är dags för lite spöstraff. Fd tjejen har råkat ut för samma sak, dock på krogen, turligt nog hann hon in i en taxi och hem, innan det "tog" ordentligt.

Ang hembesök hos dessa lågt stående varelser = Jag är på! :7peta

Minns ni Pulp Fiction, när Bruce Willis precis befriat stora negern med hjälp av ett samurajsvärd.. "I'm fucking far from ok.." Och han skulle låta några crackrökande negrer "get medieval" på Zed..? DET är vad jag tycker såna svin som drogar och våldtar förtjänar :4skrika !

Det finns vekligen idioter

För inte tala om sådan som även smygfilmar och lägger upp privata bilder på nätet.

Fy fan säger jag bara

Ja nog fan finns det för mycket idioter på denna jord...

jag har blivit svårt nersparkad av skinheads.. kunde ha dött på kuppen.
Låg på sjukan med operationer m,m i en vecka... krossade käken, kindben m,m

Synen fördärvad,,, kännseln fördärvad m,m och det var minst 40 tal personer som såg detta... och det går endå inte att sätta dit dem... förundersökning nedläggs i brist på bevis.. fuck it.

detta hände för över ett år sedan.. jag förlorade över 25 000:- i lön m,m och har endast fått ut ca 12 000:-..... tydlingen så var det inte så stor skada...

jag har 2st rejäla titanplattor med skruvar för att hålla ihop ansiktet...kul... not

Kämpar med försäkrings bolag fortfarande.. och med läkare...
och inte fan är det nån som hjälper en.. nä lika bra att vi tar och fixar en stor jävla egen organisation och tar lagen i egna händer.. kanske det händer nått?

Men polisen har resurser för att ta fortkörarare m,m (= vanligt hederligt folk) men inte har de resurser att ta riktiga idioter....

Ja sorry men var tvungen att skriv av mig lite..

tar en öl och dränker lite sorjer så länge...

Stackars dig Willmar, ledsen för din skull å JÄVLIGT förbannad på sånt folk som måste hävda sig genom att slå ner folk. :4skrika

MatteKholm skrev:
Stackars dig Willmar, ledsen för din skull å JÄVLIGT förbannad på sånt folk som måste hävda sig genom att slå ner folk. :4skrika

Det jävligaste är ju att de går fria fortfarande och slår ner folk... utan att snuten gör nått... en sak fattar jag inte,, hur i h-vete j´kan de j-larna ha advokat???

Direkt det blev undersökning så... jo mycket riktigt så hade de advokat.

Till råga på allt... efter ca 6 månader fick jag läsa polis rapporten.mm jag vet frågade efter den hela tiden.

Det fanns personer i gänget som visste men VÄGRADE säga vem det var.... :mad: nä fy fan... och iinte har en annan råd med advokat så man kanske skulle få lite hjälp... kiss my as

Vem fan som hällst som läser min rapport skulle fatta.

Tycker att de svinen som drogade skall tas med gammla medel... grym jävla plågning.

Fy fan

Tyvär så tror jag ej att det händer nått om du/ni anmäler.. tråkigt men sant.

Försök bara att stärka er.. med hjälp av vänner m,m så kanske ni kan komma över detta något så när och vara försiktiga..
Kämpa på er.

Lartes skrev:
Nää det är vi ju inte iofs :tungan
Däremot så tror jag inte att bara för att vi inte är normala så vill vi (inte jag varjefall) göra en fluga förnär.

Däremot följer jag gärna med på 1st hembesök. :fatta!
:fakta Håller helt med dig, Broder!
/F.

Willmar skrev:
Det jävligaste är ju att de går fria fortfarande och slår ner folk... utan att snuten gör nått... en sak fattar jag inte,, hur i h-vete j´kan de j-larna ha advokat???

Direkt det blev undersökning så... jo mycket riktigt så hade de advokat.

Till råga på allt... efter ca 6 månader fick jag läsa polis rapporten.mm jag vet frågade efter den hela tiden.

Det fanns personer i gänget som visste men VÄGRADE säga vem det var.... :mad: nä fy fan... och iinte har en annan råd med advokat så man kanske skulle få lite hjälp... kiss my as

Vem fan som hällst som läser min rapport skulle fatta.

FYFAN alltså. Man blir ju så jävla förbannad men ändå helt jävla hjälplös.
Vet du själv vilka det var? Isåfall känns det som om du ska överväga att
ta till jävligt seriösa åtgärder.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey