F'n vad sur man blir

KIRE skrev:
FYFAN alltså. Man blir ju så jävla förbannad men ändå helt jävla hjälplös.
Vet du själv vilka det var? Isåfall känns det som om du ska överväga att
ta till jävligt seriösa åtgärder.

Klart att jag vet vilka det är... men väntar med mina egna huggningar på dem efter som jag vet att då åker jag dit direkt....

Det jag har gjort i min ilska är att skicka lite småhot via folk att de ligger risigt till om de visar sig... har ca 100- 150 man som backar upp mig.
jag vet att det kanske låter dumt... men varför det hände var att jag skulle rädda en annan person från att bli ihjäl slagen. försökte att stoppa dem.. säga åt dem... det hela slutade ju att jag höll på att dö... den andra killen klarade sig mycket bättre...

Men jag lovar att jag gör om det om det så kostar mig livet... man skall rädda en person i nöd. ( han hade även inte heller gjort nått)

Willmar skrev:
Klart att jag vet vilka det är... men väntar med mina egna huggningar på dem efter som jag vet att då åker jag dit direkt....

Det jag har gjort i min ilska är att skicka lite småhot via folk att de ligger risigt till om de visar sig... har ca 100- 150 man som backar upp mig.
jag vet att det kanske låter dumt... men varför det hände var att jag skulle rädda en annan person från att bli ihjäl slagen. försökte att stoppa dem.. säga åt dem... det hela slutade ju att jag höll på att dö... den andra killen klarade sig mycket bättre...

Men jag lovar att jag gör om det om det så kostar mig livet... man skall rädda en person i nöd. ( han hade även inte heller gjort nått)

All heder till dig Willmar :tummenupp
Bra strategi dessutom.

KIRE skrev:
All heder till dig Willmar :tummenupp
Bra strategi dessutom.

Ingen direkt heder,,.,., eller hjälte direkt heller..

En hjälte är det utan uppståndelse m,m om ni fattar..Tycker att det skall innefatta alla människors förstånd m,m att hjälpa folk i nöd?

klart att det är tryggt att veta att folk håller med mig..

Willmar skrev:
Ingen direkt heder,,.,., eller hjälte direkt heller..

En hjälte är det utan uppståndelse m,m om ni fattar..Tycker att det skall innefatta alla människors förstånd m,m att hjälpa folk i nöd?

klart att det är tryggt att veta att folk håller med mig..

Jag tycker det var jävligt hedervärt att hjälpa en annan människa med livet som insats!! Sen kan du kalla det vad du vill. Du kan känna dig speciell inte precis alla ens medmänniskor som skulla handla på det viset.

OverTheTop skrev:
Blir så irriterad-

För ett tag sedan blev min brors tjej och hennes kompis hembjuden av två
killar, innan de ens vet ordet av det så har killarna lagt droger i deras drinkar.
De hade druckit ett halvt glas var och kunde knappt gå rakt ut ut lägenheten,
som tur var insåg de vad som var på gång innan det var för sent.!
VAfan är det för svin som gör så bara för att de inte får en tjej på hedeligt sett.
:dummer
Just nu så ringde tjejen och var ledsen för att någon hönshjärna hon
haft lite kontakt med sitter och försöker få det att ta slut mellan
mig o henne genom att hota att lägga upp känsliga bilder på div
communities o liknande. Dessutom satt han o ville ha bilder på mig
för att se om han var snyggare !! Hur sjukt är inte det.

Jag menar finns det inga normala människor.

Tycker att han borde få ett hembesök eller nåt! :fatta!

Nu får det vara nog med sjuka människor som dessutom snor
våra hojar.

Kör lite mer på dett inlägg eftersom det känns som om jag skrivit en annan massa...

Fy fan (igen)

Hatar att det finns folk som sabbar hela livet för folk... det jävligaste är att de flesta aldrig kommer till att fatta hur dum de varit mot folk...

De sabbar ju och skaffar dåligt rykte m,m för oss killar. alla är vi ju inte dumma.

vi vill ju bara ha fest m,m och lära känna nytt folk bara vara allmänt trevlig.

Hoppas att ni kan pratat om det och komma fram till en lösnig och låt inte några andra idioter förstöra ert liv.

KIRE skrev:
Jag tycker det var jävligt hedervärt att hjälpa en annan människa med livet som insats!! Sen kan du kalla det vad du vill. Du kan känna dig speciell inte precis alla ens medmänniskor som skulla handla på det viset.

Nej jag vet det.... tycker att det är tragiskt. :(

Tänk er folk som ser en kvinna ligga i diket med en man över sig och hon skriker efter hjälp.... jag skulle göra vad som... för att rädda henne.
Men tyvär finns det folk som bara går förbi... för att de vill inte blanda sig i....

Fy fan... finns hur mycket att skriva om.......

Tycker bara att alla skall få sig en frågeställare... hur gör ni???
Vad skulle ni tycka om det var er själva det handlade om??? hur ville ni att andra skulle beté er om det som sagt var ni????

Nä nu tror jag att jag varit en allt för stor moral polis eller vad det heter..?

Har skrivit en allt för mycket strunt och ointressant skit???

Hoppas bara att ni tänker er för.... (låter som er mamma, men är en vanlig grabb som gillar att supa , och bara leva livet on the edge../ men fick mig en stor tanke... eftersom jag kunde ha dött... men kämpar fortfarande för att man skall leva livet.. lever ju bara en gång)

OverTheTop skrev:
Blir så irriterad-

killar, innan de ens vet ordet av det så har killarna lagt droger i deras drinkar.
VAfan är det för svin som gör så bara för att de inte får en tjej på hedeligt sett.

våra hojar.

om det hade varit i Stockholm hade jag mer än gärna hälsat på, men jag måste säga...vad är det för tjejer som följer med hem till nån man knappt känner hursomhelst?

Hade min tjej gjort det hade jag :fatta!

Alltså för d första... Hur kan tjejerna hänga me 2 killar hem??? Du säger ju att den ena är ihop me din bror :rolleyes:
Tycker d e för jävligt att asen försökte droga o sen antagligen våldtagit båda 2. Jag hade ordnat måttligt me kompanistryk till dom här personerna :ajjabajj

För d andra så blir man trött på alla dessa gäng me skinheads och även invandrare. Ena stunden så får en invandrare stryk o andra en svensk kille. Rasismen finns hos båda sidor!

Tycker d är för jävligt d som Willmar råkat ut för :mad:
Såg ngt liknande i sommras här i Gbg, då på en lördags kväll mitt på Avenyn. Fast den här gången ingrep folk, ja d kom faktiskt folk rusande från alla håll. D va inte så lite stryk svinen fick :yoparty Bästa va att när polisen kom så struntade dom i att skinnen blivit misshandlade o körde iväg dom till häktet även fast dom pekade ut personer som inte varit...ska vi säga "direkt barmhärtiga" :tummenupp

Last edited:
OverTheTop skrev:
Blir så irriterad-

våra hojar.

I brottspreventivt syfte bör du spåra upp snubbarna och spöa dem. Förmodligen kommer de försöka med samma sak igen. Det vill vi ju inte ska hända. Fast du bör förstås sköta det snyggt. Det är ju tråkigt att sitta på kåken.

Sedan kan man ju fråga sig varför en tjej som har pojkvän följer med ett par okända snubbar till deras lägenhet.

Måste också först fråga. Följde dem med grabbarna hem och sedan fick dem droger när dem väl var i lägenheten? Det är äckligt fel att göra så med någons drink, men om man skall vara lite negativ nu så är det väl inte bra att följa med två främlingar hem heller?

Willmar- Tur att du överlevde! Fördjävla synd att folk kommer undan bara.

Läste förresten i tidningen häromdagen att det var en kille som hade skjutit på krogen, tydligen mordförsök. Han fick 8 år för det.
Huddingepedofilen fick 7 år..
Killarna som kidnappade rikemanssonen för ett bra tag sen fick livstid.
Eh? Är det skillnad på folk och folk eller vad fan är det frågan om?

Förbannade svagsinta as. Jag kommer med resten av Galtarna och gör rent hus :mad: :tummenner , säg bara till!

Olden:
Tackar, så ska det låta. :Bugar

Bikerbitch:
Vad jag vet så var det två helt normala (iallafall verkade det så) killar som hade bjudit hem tjejerna på ett glas innan de skulle gå ut på stan och parta vidare.
Ganska oskyldigt i mina ögon, men men , nu vet man ju bättre.
sedan var det ganska dummt av tjejen att gå med men hon gjorde det ju för att hennes kompis ville dit, kännde sig väl säker när hon hade kompisen med sig.
Det många killar inte fattar är ordet respekt!

Willmar:
Respekt! tycker att du har gjort helt rätt, synd att du ska få betala
det priset bara.
Men nuförtiden så känns det nästan som att det inte lönar sig att vara
"mr nice guy" i de situationerna

Har också råkat ut för en liknande tråkig incident en dag på göteborgskalaset
då det plötsligt hoppar fram en kille och ska försöka slå till mig.
Jag försöker på alla sätt att få perssonen att sluta för att udervika bråk,
det slutar rel bra för mig , men min polare fick spendera
natten på akuten då han fick en armbåge i ansiktet och flög in i rutan på
en biograf när han ville gå emellan.
Och jag lärde mig en sak av det! Att aldrig vänta på första slaget
i en hotfull situation.
Det är det ju som sagt självförsvar? och förhoppningsvis ser väl polisen det på samma sätt. För att sitta på akuten och vänta på rönkenbilderna på div skallskador var verkligen inte det trevligaste!

Kan ju tillägga att jag sysslat en hel del med självförsvar innan och efter
incidenten på göteborgskalaset hände
och om det är en sak som man lärt sig så är det respekt för en perssons
människoliv. Så jag är verkligen ingen hämdlysten persson som är ute
efter att bråka.
Tycker bara att det bör finnas lite rättvisa på samma nivå som rättvisa
straffar de oskylldiga som blir utsatta för sådant tråkit och inte
får någonting tillbaka för det eller får stöd för det i lagarna.

Hade varit kul med lite sporthoj gemenskap i sådana situationer! :tummenupp

Puh, var också tvungen att skriva av mig lite när man får höra sådant
och uppbleva det.
tummen upp för hojåkandets underbara sidor och gemenskap

OverTheTop skrev:
Bikerbitch:
Vad jag vet så var det två helt normala (iallafall verkade det så) killar som hade bjudit hem tjejerna på ett glas innan de skulle gå ut på stan och parta vidare.
Ganska oskyldigt i mina ögon, men men , nu vet man ju bättre.
sedan var det ganska dummt av tjejen att gå med men hon gjorde det ju för att hennes kompis ville dit, kännde sig väl säker när hon hade kompisen med sig.
Det många killar inte fattar är ordet respekt!

Jag vill inte låta som en moraltant. Gjort är tyvärr gjort.
Men det finns inte en chans att jag personligen skulle vilka följa med två okända män även fast dem verkar vara normala hem när jag har pojkvän.
Gud vet vad som skulle hända. Nu var det ju tur att inget värre hände med tjejerna!

VI borde fixa SH-västar ala HA, för att få lite mer effekt i hembesöken! ..eller va fan, SH tröjjorna räcker! ...bara säg till så har du säkert 100man bakom dig vid ett besök :fatta!

Dom som gör detta är inte bara psykotiska de e fan ynkligt patetiska :kocko:dummer:3freak

kajlyl skrev:
VI borde fixa SH-västar ala HA, för att få lite mer effekt i hembesöken! ..eller va fan, SH tröjjorna räcker! ...bara säg till så har du säkert 100man bakom dig vid ett besök :fatta!

Dom som gör detta är inte bara psykotiska de e fan ynkligt patetiska :kocko:dummer:3freak

Bra ide :tummenupp
Vi gör en lista på alla som behöver ett besök sen kör vi en turne med hojarna i sommar och klämmer in besöken mellan tankstoppen!!
Alla som kan måste följa med!
FIXA LISTA :D

Vet ett par hoj och småtjuvar som skulle behöva lära sig en del i Tyresö och Haninge

Hehehe! SH västar låter som en ball ide! hehe men tröjorna är ganska sjyssta de me.
Det kan bli en ganska stor skara hojåkare som går på hembesök har jag en känsla av. :yoparty :tummenupp
Känns redan tryggare

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...