Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LasVegas skrev:2665130Nevermind. Jag bokar ett flyttbolag i morgon.
supergirl skrev:2665039Ang lastbil så kan jag tipsa om restaurangen Sawadee, inte sunkiga snabbmats Sawadee utan den riktiga restaurangen. Där hittade jag o en kompis en kille som både hjälpte oss att flytta hennes kontor och köra lastbilen åt oss. Han satt med sina kompisar vid bordet bredvid och åt och vi körde en longshot o frågade om han kunde köra lastbil, det kunde han.
Dee_cati skrev:2665313Så du menar att om han åker dit på lunchen så är risken stor att samma person är där och käkar igen? Och chansen att han ska hitta just honom är ju ganska stor![]()
Ursäkta mitt inlägg, men när jag läste ditt så framgick det inte riktigt om du var medlem i Mensa eller ej...
Chronic skrev:2665327Nästan ännu roligare att trådstarten skriver sådär lite nonchalant, som om att det var det självklart att få flytthjälp via ett hojforum...
Glocalnet skrev:2665351Jag med vill ha hjälp.. ä de nån som kan komma o tapetsera hemma hos mig eller????11
burner skrev:2665553Jag känner många arbetslösa målare, hur hög ersättning är det ?
Över 150kr/tim eller mer så ställer dom upp, det har dom sagt tidigare.
Ersättning för jobbet, Lön med andra ord.Glocalnet skrev:2665918Ersättning?
Oddjob skrev:2665990Ersättning för jobbet, Lön med andra ord.
Du är inte lite trög eller så?![]()
Jag fattar inte, kan du skicka boken till mig ocksÅ?Glocalnet skrev:2666008förstår du då eller ska jag skriva en bok om de o PMa trögo?![]()
Markus skrev:2666098Jag fattar inte, kan du skicka boken till mig ocksÅ?
![]()
Haha det var nog Ironi tillbaka från Oddjobb som du inte fattade....Glocalnet skrev:2666008Vem är det som är trög?
Svårt o förstå ironi kanske?
Edit.. eftersom du tydligen hade svårt att förstå så förenklar jag det lite.. trådskaparen fick det att låta självklart att folk liksom ville hjälpa han att flytta.. det var inget snack om ersättning eller nått.. bara typ.. då behöver jag hjälp o de o de..
Jag gjorde liknande.. sen när det kom på tal om ersättning så syftade jag på att jag inte hade tänkt att betala för hjälpen.. förstår du då eller ska jag skriva en bok om de o PMa trögo?![]()
Maxxi skrev:2666125Haha det var nog Ironi tillbaka från Oddjobb som du inte fattade....
Dee_cati skrev:2665313Så du menar att om han åker dit på lunchen så är risken stor att samma person är där och käkar igen? Och chansen att han ska hitta just honom är ju ganska stor![]()
Ursäkta mitt inlägg, men när jag läste ditt så framgick det inte riktigt om du var medlem i Mensa eller ej...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |