Flytthjälp på Södermalm

Glocalnet skrev:
2666102 Trögo :dendärslåpinneihuvetsmileyn + :huvet
:joina-denna-månaden--låtsas-att-man-är-som-alla-andra-och-skriva-som-dom-smiley :yoparty

btw. är du mobbad? du joinade denna månaden och redan låtsas du att du har varit här i 5 år.

ser lite konstigt ut.

Maxxi skrev:
2666125 Haha det var nog Ironi tillbaka från Oddjobb som du inte fattade....
Nej! Jag är den enda på sporthoj som kan använda mig av och förstår ironi!

btw. det var ironi

:rolleyes:

Glocalnet skrev:
2666130 Tror fan inte de.. Det skulle blivit för långsökt då?
Jag hade också satt mig in i hur sporthoj.com fungerade efter 12 dagar :tummenupp

btw. det var också ironi, uppenbart nog nu?

ska nog behandla dig som den barnungen du är från och med nu
("jag är den ENDA som skriver med ironi *buhu*:mad: ")

Last edited:
Jag köper inte Supergirls förklaring, alls:D

Undrar varför det så sällan blir kul här längre, sådär Xkjellkåpekul liksom:gnissla

supergirl skrev:
2666544 Kanske lite långsökt men jag trodde nog en normalsmart svensk skulle förstå ironin. Men än upphör man inte förvånas

God Jul på dig :)

Jag som är übersmart har ibland lite svårt att förstå saker som är menade för fotfolket, det är en av nackdelarna med att vara elitist.

Edit/ Fan va tjatigt det börjar bli att alla jävlar skyller på ironi så fort någon kommenterar deras mindre briljanta uttalanden. *ironi såklart*

Last edited:
Oddjob skrev:
2666799 :joina-denna-månaden--låtsas-att-man-är-som-alla-andra-och-skriva-som-dom-smiley :yoparty

btw. är du mobbad? du joinade denna månaden och redan låtsas du att du har varit här i 5 år.

ser lite konstigt ut.
...

:rofl

Det är ju ett känt faktum att ju mer man postar, desto högre nivå håller man. Det är därför nivån på bland annat det här forumet bara blir högre och högre ju mer lunarstormare vi får hit, allteftersom de växer upp.

Det känns tryggt.

Dee_cati skrev:
...

Edit/ Fan va tjatigt det börjar bli att alla jävlar skyller på ironi så fort någon kommenterar deras mindre briljanta uttalanden. *ironi såklart*

Glöm inte att vi har den största koncentrationen dyslektiker sedan... jag vet inte när.

Last edited:
t-rex skrev:
2667002 :rofl

Det är ju ett känt faktum att ju mer man postar, desto högre nivå håller man. Det är därför nivån på bland annat det här forumet bara blir högre och högre ju mer lunarstormare vi får hit, allteftersom de växer upp.

Det känns tryggt.

Är du post-ironiskt nu? Eller pre-post-Ironisk? Eller är det helt enkelt en kvasipostpre-ironisering?:gnissla

Chronic skrev:
2667012 Är du post-ironiskt nu? Eller pre-post-Ironisk? Eller är det helt enkelt en kvasipostpre-ironisering?:gnissla
Jag lägger min röst på DJ Kvasi
djkvasi.jpg

Oddjob skrev:
2666799 :joina-denna-månaden--låtsas-att-man-är-som-alla-andra-och-skriva-som-dom-smiley :yoparty

ser lite konstigt ut.

Nej! Jag är den enda på sporthoj som kan använda mig av och förstår ironi!

btw. det var ironi

:rolleyes:

Jag hade också satt mig in i hur sporthoj.com fungerade efter 12 dagar :tummenupp

btw. det var också ironi, uppenbart nog nu?

ska nog behandla dig som den barnungen du är från och med nu
("jag är den ENDA som skriver med ironi *buhu*:mad: ")

O du VET att ja inte har varit här innan med nån annan användare? Det är du 100% säker på? Ja kanske var här innan dig!

Om det nu var ironi i ditt förra inlägg så har du kanske lite svårt för att få ironin rolig med.. Sen det där ovan är bara patetiskt så jag svarar inte på det!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT