Flytthjälp 24/1

Mattias650 skrev:
Hmmm. Både starköl OCH folköl! Inga små krav du har.
Får väl se vad vi kan ordna. :)

Vi träffas på Björkrisvägen 2C kl. 10.00.
Då står kärran på plats och det är bara att börja bära! :tummenupp
klockan 10!? :skrämd

Jävla pensionärer att gå upp mitt i svinottan :huvet

Kyckling skrev:
klockan 10!? :skrämd
Jävla pensionärer att gå upp mitt i svinottan :huvet

Japp. Så är det. Ju fortare du släppar dig upp desto fortare får du åka hem. :D

OM det är någon av er som känner att "egentligen så har jag inte tid att hjälpa till att flytta" så är det OK att avstå. Tror vi är ca 11 pers som kommer att hjälpa till att flytta. Så om någon hoppar av så kommer vi nog att klara oss ändå.

Men nu får ni inte hoppa av allihopa bara för det... Kyckling... :fatta!

Mattias650 skrev:
Enligt säkra källor så bjuder Åsas mamma på lunch imorgon!
Så ni slipper åka hem hungriga. :tummenupp

nu när jag tänker efter så är jag nog JÄVLIGT upptagen i morgon, har massor inbokat fram till lunch och sen hela eftermiddagen. tror bara jag har en liten liten lucka just vid lunchdags, ring mig så jag vet hur dags jag ska komma.

fast om ni tjatar så kanske jag kan vara med hela dagen

Hör av dig ifall du behöver en bil att lasta i. (typ stor skåpbil/buss). Jag finns på jobbet ifrån 10.00 imorn tel 168086. Är den inte bokad så får du ta den.
/Sigge

Ja och snöade gjorde det också...
Vem tusan hade beställt det vädret?! :D

Jaja, nu är det flyttat iaf :tummenupp

Kyckling skrev:
Ja och snöade gjorde det också...
Vem tusan hade beställt det vädret?! :D
JAG!!!!!
BARA för att jävlas, hehehe.

Alla ni som var med i lördags och hjälpte till med flytten ska ha ett STORT tack för hjälpen! :tummenupp

Det gick otroligt smidigt trots att temperaturen var fel för vissa och SuperMario fixat snöfall! :D

Fr.o.m. nu vill jag att ni kallar mig godsherre! :yoparty
Det är väl OK? :-)

Mattias650 skrev:
Alla ni som var med i lördags och hjälpte till med flytten ska ha ett STORT tack för hjälpen! :tummenupp

Det gick otroligt smidigt trots att temperaturen var fel för vissa och SuperMario fixat snöfall! :D

Fr.o.m. nu vill jag att ni kallar mig godsherre! :yoparty
Det är väl OK? :-)

Visst! "Godsägarn" eller "greve". :va
Ditt indiannamn skulle kunna va "Hanborilyxslottetochskabjudaallasomhjälptetillattflyttaditochnågratillpåvärdensinflyttningsfestnärhusetbarabörjarblibeboligtochävenharenträgårddärdetkommergrillasenheldelisommardärhangillardrickaguinnestillflintasteken"
:tummenupp

Tengil skrev:
Ditt indiannamn skulle kunna va "Hanborilyxslottetochskabjudaallasomhjälptetillattflyttaditochnågratillpåvärdensinflyttningsfestnärhusetbarabörjarblibeboligtochävenharenträgårddärdetkommergrillasenheldelisommardärhangillardrickaguinnestillflintasteken"

:D
Visst ska det bli inflyttningsfest och grillfest till sommaren!
Den som väntar på något kul väntar alltid för länge... :tummenupp

Mattias650 skrev:
Nu vet jag inte vilken snedvriden årstidsuppfattning du har men det är INTE sommar än! :va :tungan

Det behöver inte vara sommar för att man ska kunna grilla!!! :fatta!
Själfallet så sitter man ju inne och äter maten!

Tengil skrev:
mattias namn är nu mera `det dansande fisk skinnet` mycket fint indian namn :tummenupp

*/ ?>
Back