Mattias650
Örebroare
rainman skrev:är det såhär kallt på lördag så strejkar jag!![]()
-1 till +3 grader på lördag enligt väderprognosen.
Det överlever du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rainman skrev:är det såhär kallt på lördag så strejkar jag!![]()
du vet att skulle hjälpa dig om jag inte skulle jobba och inte skulle till sthlmMattias650 skrev:-1 till +3 grader på lördag enligt väderprognosen.
Det överlever du!![]()
blom skrev:du vet att skulle hjälpa dig om jag inte skulle jobba och inte skulle till sthlmmen jag blir järna med och super in huset
![]()
Kyckling skrev:Mattias, jag har en jävla massa bärs som måste drickas upp omgående pga kort datum. Intresserad av att köpa och bjuda på vid flytten?
(Ca 6:-/st så billigt och bra )

Kyckling skrev:Det är flaskor, därav det höga priset![]()
![]()
Men jag tar med en back![]()

erik skrev:Behövs det hjälp med fordon eller har ny hyrt kärra, pickup, långtradare, fraktfartyg eller annat lämpligt?
Jag åker numera länsbuss (Mercedes kombi...) så det finns nog lite plats för diverse kartonger och annat småplock i min bil...
jag vill ha 2st backar tills nästa helgKyckling skrev:Mattias, jag har en jävla massa bärs som måste drickas upp omgående pga kort datum.
Intresserad av att köpa och bjuda på vid flytten?![]()
(Ca 6:-/st så billigt och bra)
Mattias650 skrev:Vi har hyrt en stor kärra.
Men det är alltid bra om man kan stuva lite mer ömtåliga prylar i en bil. Så vill du ta med länsbussen så vore det schysst!![]()
Bara en stor?Mattias650 skrev:Vi har hyrt en stor kärra.
Men det är alltid bra om man kan stuva lite mer ömtåliga prylar i en bil. Så vill du ta med länsbussen så vore det schysst!![]()
erik skrev:Länsbusshelvetet kastade in handduken på väg hem från jobbet idag. Har aldrig sett så mycket lampor lysa på instrumentpanelen på samma gångKanske måste ta tillbaka mitt löfte om hjälp med fordon... vi hoppas på det bästa.
rainman skrev:Bara en stor? Har ni mycket så blir det måååånga vändor... 3-4 st minst!

Mattias650 skrev:Vi får klara oss ändå!![]()
En dragkrok = en kärra!
Skulle tro att vi klarar oss på 3-4 vändor. Men det visar sig.
Det skulle ju kanske underlätta om några fler hade bil med sig som vi kunde lasta i. Men det förutsätter ju att några inte dricker öl. Så då faller ju den idén!![]()
![]()

rainman skrev:Ge mig en bil med dragkrok så kör jag den![]()
får plats med 4-5 icakassar i min bil ungefär + att den inte har drag, så den är ingen flyttbil direkt... Det är bara det att varje vända man måste åka genererar en massa dödtid liksom![]()
Mattias650 skrev:Visst blir det en del dötid. Men det är inte så mycket att göra åt.![]()
Det är därför jag sagt att vi behöver inte bli 15 man som bär, för det blir bara trångt om alla ska in med prylar i samma kärra.
Det är ju inte gratis att hyra kärra heller så det får tyvärr räcka med 1.
Men vi har hyrt den ett dygn så vi har tid på oss!![]()

rainman skrev:Men jag har ju inte all tid i världen! Måste ju hem och slöa på soffan förstår du väl![]()
![]()
![]()
Mattias650 skrev:Visst blir det en del dötid. Men det är inte så mycket att göra åt.![]()
Det är därför jag sagt att vi behöver inte bli 15 man som bär, för det blir bara trångt om alla ska in med prylar i samma kärra.
Det är ju inte gratis att hyra kärra heller så det får tyvärr räcka med 1.
Men vi har hyrt den ett dygn så vi har tid på oss!![]()
Där går det ju in en hel del...Tengil skrev:Jag ställer upp med "DödsLupon"Där går det ju in en hel del... Detta är dock bara med kravet att mina öl jag skulle druckit blir innestående tills inflyttningsfesten eller vid annat lämpligt tillfälle efter mitt önskemål. OCH så ska det finnas folkisar för oss som kör under flytten. Föredrar 2,8or. (ej förhandlingsbart)
När och var ska vi ses?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |