Flickan trillade av min motorcykel i farten. :(

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
Tjejer ska inte med när det drar ihop sig till att åka iallafall inte när det gäller sporthojar. Racermaskinerna är till för unga atleter.....ensamvargar.
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
RoLLER skrev:
TEXT BORTEDITERAD HÄR PGA DET VA LITE ÖVERDRIVET SKRIVET OCH INTE STÄMDE ÖVERENS HELT MED VERKLIGHETEN.

Det var roligare skrivet först!

Nu är det sådär "ordentligt"...

Nästa steg blir en goldwing... då sitter hon garanterat kvar :tummenupp
 

Bifogat

  • Goldwing.jpg
    Goldwing.jpg
    24 KB · Visningar: 148

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
RoLLER skrev:
Du hade uppenbart läst det.

Senast ändrad av RoLLER : Igår kl 13:50.

Dvs 44 minuter efter att jag skapade tråden.

Men skitsamma...Jag va lite vårdslös på gasen och borde tagit hennes hand och sett till att hon höll bättre i mig. Jag gör fel ibland.

Gör du någonsin gör ETT misstag med skjuts, kör omkull, kör ner i diket eller råkar ut för nån anna typ av olycka... Om du så krockar med en bil och har passagerare med dig så kommer du att få höra det.

Jag ska skrika i ditt öra med en megafon hur djävla dålig du är. :hördu :hördu :hördu :hördu

GUBBDJÄVEL!

ETT svar har varit riktat mot dig, förutom mina första frågor där jag verkligen frågar om det du skrev var sant och då du svarde att så var fallet! Resten av mina svar där jag påtalade din brist just vid det enskilda tillfället som du av någon outgrundlig anledning valde att publicera var svar till andra människor som gav mig ett svar.

Ex.
Padde frågar mig:
Padde skrev:
Edit: Avarage kör du alltid 69 på 70 vägar eller?

Jag svarar Padde INTE dig:
Avarage skrev:
Knappast! Men om en människa utryckligen BER mig om att INTE göra något med hojen när de sitter bakpå, som Ulrika enl. Roller´s första inlägg faktiskt gjorde, så förstår jag vad som menas med det!

Varför du sedan väljer att ta det svaret som ytterligare en tillrättavisning är mer än jag kan svara på. Frågan är om du ens själv kan det?

När det gäller din editering av ditt första inlägg, som du påstår skall ha varit så till den milda grad tydlig med VAD som inte var sant, att det skall ha uppfattats av alla som läser kan jag inte mer än hänvisa till den ändrade texten som säger:

RoLLER skrev:
TEXT BORTEDITERAD HÄR PGA DET VA LITE ÖVERDRIVET SKRIVET OCH INTE STÄMDE ÖVERENS HELT MED VERKLIGHETEN.

Exakt VAR i denna texten framgår det vilken/vilka delar av din text som inte stämde?

När du dessutom väljer att vara minst sagt tyken i ditt svar "Ja pappa, Nej pappa, Oj pappa osv." så skall du väl inte börja gnälla om du får mothugg!? :huvet

Att du sedan väljer att bara läsa vissa enskilda delar som gör dig arg/ledsen/förbannad (vad vet jag) är bara att beklaga. För om du hade ägnat dig 30 sek. till på att läsa HELA mitt inlägg hade du även sett att jag skrev:

Avarage skrev:
Jag förstår mycket väl att Roller inte gjorde detta med flit, dvs. så att Ulrika trillade av. Och även jag tror att Roller verkligen tog vid sig och BRYR sig om hur Ulrika mår/mådde. Dvs. jag är övertygad om att Roller är en hyvens kille som naturligtvis inte är felfri.
...
I grund och botten tror jag gott om alla människor, tills de har bevisat motsatsen. Än så länge tror jag fortfarande gott om Roller!

Men du kommer väl att svara att du HAR läst det och tolkar det som negativ kritik (kritik KAN också vara positiv).

Eller hur skall jag annars tolka ditt senaste svar där du underförstått på¨står att jag skulle menat att jag är felfri (eller någon annan för den delen heller)?

RoLLER skrev:
Gör du någonsin gör ETT misstag med skjuts, kör omkull, kör ner i diket eller råkar ut för nån anna typ av olycka... Om du så krockar med en bil och har passagerare med dig så kommer du att få höra det.

Jag ska skrika i ditt öra med en megafon hur djävla dålig du är. :hördu :hördu :hördu :hördu

Be my guest!
Vad får dig att tro att jag skulle skriva om det här?

RoLLER skrev:

Moget!

// Niklas
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
*DanTheMan* skrev:
RoLLER du måste förstå att vissa aldrig gör fel så e det bara.Vissa tror sig vara mänsklighetens goda fe som hytter med sin pekpinne åt oss som e allt annat än perfekta.
Går så jävla bra att bakom en skärm o anonymitet plita ner nedsättande comments.

Till Average:Utan att veta hur du kör kan jag tamefan garantera att RoLLER kör i cirklar runt dig anytime,anywhere dessutom petandes sig i själv i näsan
med en rotborste.


Jo men visst är det så, att jag är felfri! För det har jag säkert skrivit någonstanns mellan raderna!??? :7peta

Om jag hade varit ung och oerfaren med dåligt självförtroende så hade jag nappat på utmaningen och bett om "Upp till bevis"! Men nu har jag inte behov av det för han får gärna vara snabbare/bättre/skickligare på att köra hoj än mig. Det skiter jag i!

Av någon anledning, bara för att jag ger svar på tal när folk är tykna (nu pratar jag inte om RoLLER från första början) så tycks du hetsa upp dig och tro att jag försöker vara en messerschmitt. Men om du ögnar igenom tråden en gång till skall du se att jag från första början frågar RoLLER om det verkligen stämde. Och när svaret, efter ett tag, blev JA så gav jag honom min syn på det hela (EN GÅNG). Vad tror du han hade förväntat sig ingen reaktion eller? I så fall tror du att RoLLER är mindre begåvad, vilket inte är speciellt snällt!

Att ANDRA sedan väljer att svara mig gör ju knappast mig till en allvetare när jag ger svar tillbaks!

Nåja, alla lär vi väl oss av våra misstag och det är ju först när man tror sig vara felfri som man slutar lära.

Ha en bra dag du också!
// Niklas
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Seså, nu lugnar vi ner oss och gruppkramas istället, det är mycket mysigare.
Alla är dumma, alla är änglar, och mens är blått för det har jag sett på reklamfilm.
Är det någon som skall pryglas i denna tråd så är det *DanTheMan*. Hur j-vla taskig får man vara mot Roller? Har inte karln fått nog med spott och spe i tråden, utan att du skall behöva basunera ut hur stor snok han har. En rotborste är väl att ta i! Taskmört! :gnissla
 

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
Shit-pomfrittes, den där Average skriver ju längre svar än vad jag gör :näsblod

Sedan för att fortsätta att spamma... :fyllisar

Även den bäste kan trilla av när det ska hjuuulas. För en herrans massa år sedan satt jag bakpå polarens hoj vid ett rödljus. Plötsligt glider det upp en bil i filen brevid, fylld med bruuudar :tuttar . Liten halvmesig som man är så försöker man titta på :tuttar utan att det ska synas, tack gode gud för tonade visir :tummenupp . I mina försök att titta på så mycket :tuttar som möjligt, utan att det syns att jag glor och dregglar :tungan, så är jag inte särskilt koncentrerad på det faktum att vid står vid ett rödljus... som snart ska slå om till grönt... och jag märker definitivt inte att polaren bakom styret bestämt sig för att leka dragracekungen Byron Hines vid rödljuset.

Just när jag sitter och drömmer mig bort med immigt visir så slår ljuset om till grönt. I samma nanosekund som den gula lampan tänds dumpar polaren kopplingen vid 7'000 rpm och launchar med dagens bästa 60-fots tid.

Själv så upptäcker jag att hojen försvinner under mig. Fötterna fastnar på väg upp i polarens armhålor och jag vevar desperat med armarna för att få grepp om hans tröja (kaxig tröja utanpå skinnstället - naturligtvis).

Polarn inser rätt så omgående att miffot på bönpallen inte hade en aning om att det skulle lekas plastraket, och slår på en tokbroms... Varpå jag drabbas av akut pungbråck och chippar färg av polarns flång nya Shooohej Eddie Lawson replica :banana ...

Brudarna i bilen brevid garvar så sött åt oss...

Det var min närmaste "ovurpa", så att säga.

2 år senare gav jag igen när jag flippade samma polares hoj... med honom sittandes bakpå... Ooh ljuva ungdom... Konstigt som f*n att man lever idag :3freak


/T

.
 

Rundningsmärke

%#(/&_;!"#^¨
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bålsta
Hoj
R1 ver 2.0
RoLLER har nog förtjänat ett par moralkakor efter sin bravad,
men han har säkert lärt sig sin läxa till nästa gång. :D

Så kul är det nog inte att orsaka en "olycka".

Själv skulle jag behöva lära mig att köra hoj, ger Mattias lektioner?

/A
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Ett jävla klankande för en tabbe.
En tabbe ni inte bevittnade heller.
Å andra sidan får man väl räkna med sånt om man postar om det på ett forum :D
Jag gjorde nästan samma grej med båten förra sommaren.
Drog på full gas när frugan stod upp med sonen i famnen. Av någon konstig anledning utgick jag bara från att de satt ner.
Fan vad liten man blir när man inser hur nära det var. :Bugar :Bugar
 

sandstream

Guest
Kanske dags att byta jobb Roller, så att du får in pengar så det räcker till DV-band mm så slipper du leta sponsorer.
(Nu ska jag gå på muggen och torka mig med en hundring :D )

Mattias graviditet var för övrigt det roligaste i tråden :hihi
 

Street

X-jell fanclub
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Roslagen
Hoj
Honda VF
TSRD skrev:
Shit-pomfrittes, den där Average skriver ju längre svar än vad jag gör :näsblod

Sedan för att fortsätta att spamma... :fyllisar

Även den bäste kan trilla av när det ska hjuuulas. För en herrans massa år sedan satt jag bakpå polarens hoj vid ett rödljus. Plötsligt glider det upp en bil i filen brevid, fylld med bruuudar :tuttar . Liten halvmesig som man är så försöker man titta på :tuttar utan att det ska synas, tack gode gud för tonade visir :tummenupp . I mina försök att titta på så mycket :tuttar som möjligt, utan att det syns att jag glor och dregglar :tungan, så är jag inte särskilt koncentrerad på det faktum att vid står vid ett rödljus... som snart ska slå om till grönt... och jag märker definitivt inte att polaren bakom styret bestämt sig för att leka dragracekungen Byron Hines vid rödljuset.

Just när jag sitter och drömmer mig bort med immigt visir så slår ljuset om till grönt. I samma nanosekund som den gula lampan tänds dumpar polaren kopplingen vid 7'000 rpm och launchar med dagens bästa 60-fots tid.

Själv så upptäcker jag att hojen försvinner under mig. Fötterna fastnar på väg upp i polarens armhålor och jag vevar desperat med armarna för att få grepp om hans tröja (kaxig tröja utanpå skinnstället - naturligtvis).

Polarn inser rätt så omgående att miffot på bönpallen inte hade en aning om att det skulle lekas plastraket, och slår på en tokbroms... Varpå jag drabbas av akut pungbråck och chippar färg av polarns flång nya Shooohej Eddie Lawson replica :banana ...

Brudarna i bilen brevid garvar så sött åt oss...

Det var min närmaste "ovurpa", så att säga.

2 år senare gav jag igen när jag flippade samma polares hoj... med honom sittandes bakpå... Ooh ljuva ungdom... Konstigt som f*n att man lever idag :3freak


/T

.


HoHOHO . Min dag är räddad. Jag garvar så tårarna rinner.... Tur att ni inte vurpade. Jag föstår att brudarna garvade.. De hade nog jag med gjort, när det slutade utan krasch. :tummenupp
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
RoLLER skrev:
Det här e ju en RoLLER-tråd utan film. Dom suxxa ju på vrövv sa du :va

Fast ibland har jag tur :rolleyes:


Ja vad fan, det har du rätt i.
Kan du inte klippa ihop nåt snabbt skit bara och lägga upp här då?

"Roller lossar motorcykeln"
eller;
"Är det inte det ena så är det Roller, som flickan sa"
 

Gräddnos

Guest
Lugn o fin nu pojkar.....

Min elaka kille tackade nej till sex för att han skulle ut o leka med sina killkompisar på sina tuffa mc... livet är inte alltid rättvist.

Kjaaaaam
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Gräddnos skrev:
Lugn o fin nu pojkar.....

Min elaka kille tackade nej till sex för att han skulle ut o leka med sina killkompisar på sina tuffa mc... livet är inte alltid rättvist.

Kjaaaaam


Det var som fan :brinnerup
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Gräddnos skrev:
Lugn o fin nu pojkar.....

Min elaka kille tackade nej till sex för att han skulle ut o leka med sina killkompisar på sina tuffa mc... livet är inte alltid rättvist.

Kjaaaaam


Fe´lååt
 

MrEd

Trying is the first step towards failure
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Speed triple 1050 (Trajjumf spiidtrippel)
Webspy skrev:

Var det DU!!!?? :mad: :fatta!
Man!! Nobbar!! Aldrig!! Flickor!! Som!! Vill!! Gänga!! :fatta!

(Då hävdar de att man e bög :lol )
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top