Flickan trillade av min motorcykel i farten. :(

Gräddnos skrev:
Min elaka kille tackade nej till sex

Är det en kille det???? :confused:

Ska du inte ta rållern istället?

Får en tjej på bönpallen samma dag hon reggar sig typ... :hihi

Webspy skrev:
jajaja..... man kan ju inte orka heeeela tiden - dessutom börjar jag bli gammal..... fan. e ju 31. :tomten

Hon försökte vålda in en rosa sak gjord i något klibbigt material sist som vi låg där o skavde - så jag kanske flydde bara för att bespara mig att bli påsatt :rofl

Återigen..
Det var som fan :klappar

Webspy skrev:
näe - har lovat henne att hon ska få ikväll..... om jag bangar så kanske Roller ställer upp :rofl :rofl

Well... det finns en kod i mitt liv som e viktigare än viktigast! :mattias

Man rör aldrig en polares flicka. PUNGT!

Bollox skrev:
Därför! Heter! Det! Du! Tänker! Bara! På! Sex! :fakta

Precis.
Detta är givetvis långt från sanningen eftersom jag tänker på öl, snus och falukorv också men inte fan vågar man nobba. Det är bara att bita i det sura äpplet och ställa upp.

Det va tydligen ett hett ämne det här. :va

10,596 läsningar på 24 timmar :skrämd

Fast ni hatar mig väl inte längre va :(

Snääääääääääääääääääälla! :)

RoLLER skrev:
Det va tydligen ett hett ämne det här. :va

10,596 läsningar på 24 timmar :skrämd

Fast ni hatar mig väl inte längre va :(

Snääääääääääääääääääälla! :)
Jo!!! :mad:

Ähhh, ta ett toy mannen... ;)

Äntligen blev en Pajkastar-tråd en RoLLER-tråd... :rofl
Jag har skrattkramp långt upp i nacken!

RoLLER, webspy, Gräddnos och Mattias...ni ÄR sjuka...ska genast påkalla en :nurse som tar hand om er :hihi

TwinSucker skrev:
en RoLLER-tråd...

Själv satt man på Rosenhill och käkade bulle efter att ha gubbkört bulten och testat värmehandtagen... bordet framför diskuterar rållern.... solen går i moln... kaffet smakar bra.... man blir lite pömsig....

Hojar som puttrar iväg lite småtrevligt.....

Samtidigt händer allt detta.... fan va lite man vet egentligen.... :yoparty

TSRD skrev:
För en herrans massa år sedan satt jag bakpå polarens hoj vid ett rödljus. Plötsligt glider det upp en bil i filen brevid, fylld med bruuudar :tuttar . Liten halvmesig som man är så försöker man titta på :tuttar utan att det ska synas, tack gode gud för tonade visir :tummenupp . I mina försök att titta på så mycket :tuttar som möjligt, utan att det syns att jag glor och dregglar :tungan, så är jag inte särskilt koncentrerad på det faktum att vid står vid ett rödljus... som snart ska slå om till grönt... och jag märker definitivt inte att polaren bakom styret bestämt sig för att leka dragracekungen Byron Hines vid rödljuset.

Just när jag sitter och drömmer mig bort med immigt visir så slår ljuset om till grönt. I samma nanosekund som den gula lampan tänds dumpar polaren kopplingen vid 7'000 rpm och launchar med dagens bästa 60-fots tid.

Själv så upptäcker jag att hojen försvinner under mig. Fötterna fastnar på väg upp i polarens armhålor och jag vevar desperat med armarna för att få grepp om hans tröja (kaxig tröja utanpå skinnstället - naturligtvis).

Polarn inser rätt så omgående att miffot på bönpallen inte hade en aning om att det skulle lekas plastraket, och slår på en tokbroms... Varpå jag drabbas av akut pungbråck och chippar färg av polarns flång nya Shooohej Eddie Lawson replica :banana ...

Brudarna i bilen brevid garvar så sött åt oss...
/T

.

Garvar så jag gråter, bästa upplevelsebeskrivningen hitintills :rofl :rofl :rofl

så kan det gå när inte haspen är på.

tur att det gick bra med er iaf. :tummenupp

RoLLER skrev:
Hahahaha! Du är söt Gräddnos! Sa inte jag det till dig 100-200 gånger sist på Tivoli föressten?

Du inte bara sa det. Du var lite närgången och klämde på mina konstgjorda :tuttar också :fyllisar

Gräddnos skrev:
Du var lite närgången och klämde på mina konstgjorda :tuttar också :fyllisar

Joo, det låter som jag :rodnar

Flickor är ju bestyckade med såna sötsaker att det helt enkelt inte går att låta bli. :)

Fotnot: Det va innan jag visste vem din boyfriend var. Fast ni var nog inte ihop då ens väl va? :va

Racercukel skrev:
Tjejer ska inte med när det drar ihop sig till att åka iallafall inte när det gäller sporthojar. Racermaskinerna är till för unga atleter.....ensamvargar.

:gråta men FAN...måste jag sälja Bladen nu o ställa mig vid spisen...!!!

ALDRIG i hela HELVETE!!!!!!! :mad:

Racermaskiner är till för alla som vill köra dom..!!!! SÅ det SÅ!!! :mattias

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla