Fler nya och vilsna..

Välkommen tjejen! Pubkväll som sagt på Tivoli på lördag. Finns en tråd under Träffar&samåkning. Vi skall käka en bit mat innan också, pma mig om du vill äta!

Ses kanske? :rock
 
Bikerbitch skrev:
Välkommen tjejen! Pubkväll som sagt på Tivoli på lördag. Finns en tråd under Träffar&samåkning. Vi skall käka en bit mat innan också, pma mig om du vill äta!

Ses kanske? :rock
Tack, tjejen!
Låter jättekul.. Återkommer till dig ang. ätat.. *L*
/Sanne
 
Långa farbron skrev:
Mummel...Jä**a Lartes och sno tjejerna..mummel :huvet :gnissla :tungan

Btw:
Jag ----> Fula-farbron önskar dig välkommen med ett hormonstint hallå :banana

Här raggas ingenting, bara hälsar en hojsyster välkommen hit, och för att hon ska känna sig välkommen så informerar jag om att det arrangeras en pubkväll på lördag.


Santine skrev:
Ojdå.. Slog han dig igen? *Skrattar*
/Sanne

Skulle det va svårt att bräda en gammal gubbstrutt? :va
 
Lartes skrev:
Här raggas ingenting, bara hälsar en hojsyster välkommen hit, och för att hon ska känna sig välkommen så informerar jag om att det arrangeras en pubkväll på lördag.


Ja ja ja .... :rolleyes:

Skulle det va svårt att bräda en gammal gubbstrutt? :va


Då är vi ju brädade bägge två :3freak
 
Lartes skrev:
Eftersom jag inte fått nått PM antar jag att du inte vågade? :va



Vafalls :mad: menar du att du håller på gubbstrutten? :mad:



Ähh du vet remautismen i fingrarna..... :näsblod




Antagligen inte,hon vill bara att vi skall slås över henne.......Rullator fight out :7peta
 
Lartes skrev:
Vadå inte slicks?
Blir G-krafterna för stora för dina inre organ då?

How about Nos?


Nja... organen klara sig men stomipåsen flyger runt,du vet :7peta

NOS är för rookies,jag kör med syrgas(till mig själv alltså)
 
Lartes skrev:
syrgas? Det är doping vettu :7peta
Känner mig på något underligt vis delaktig i det här lilla rejset.. *Hehe* Ska jag stå vid sidan om och hålla "bullarna" ljumna tills ni pojkar lekt klart, eller? :tungan *Ler ooootroligt oskyldig*
/Sanne
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top