Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

två bullarSantine skrev:Pris? *L*
/Sanne
Tack, tjejen!Bikerbitch skrev:Välkommen tjejen! Pubkväll som sagt på Tivoli på lördag. Finns en tråd under Träffar&samåkning. Vi skall käka en bit mat innan också, pma mig om du vill äta!
Ses kanske?![]()
Swedie skrev:två bullar
okejrå.. 2500.. då det är sproilans nytt Giannelli... du har väl en ny hoj.. typ 02 o frammåt?
Långa farbron skrev:Mummel...Jä**a Lartes och sno tjejerna..mummel![]()
![]()
![]()
Btw:
Jag ----> Fula-farbron önskar dig välkommen med ett hormonstint hallå![]()
Santine skrev:Ojdå.. Slog han dig igen? *Skrattar*
/Sanne

Långa farbron skrev:Får vi se....,vi skall duellera om dig i gryningen......Lartes du har PM.
![]()
![]()
Santine skrev:Hahaha..
Det är rätt, ge honom vad han tål..
/Sanne
Santine skrev:*L* 34,177,70,mörk,brun,ja och ja... *L*![]()
/Sanne

Lartes skrev:Här raggas ingenting, bara hälsar en hojsyster välkommen hit, och för att hon ska känna sig välkommen så informerar jag om att det arrangeras en pubkväll på lördag.
Ja ja ja ....![]()
Skulle det va svårt att bräda en gammal gubbstrutt?![]()

Lartes skrev:Eftersom jag inte fått nått PM antar jag att du inte vågade?![]()
Vafallsmenar du att du håller på gubbstrutten?
![]()

Långa farbron skrev:Rullator fight out![]()

Långa farbron skrev:Permobil??![]()

Lartes skrev:V39 kommer jag ner till götet, då ska vi faan ha permobil räjs.
E du på?![]()
backar aldrig för ett race....men inga slicks ...ok?Långa farbron skrev:Bring it onbackar aldrig för ett race....men inga slicks ...ok?
Lartes skrev:Vadå inte slicks?
Blir G-krafterna för stora för dina inre organ då?
How about Nos?
Långa farbron skrev:Nja... organen klara sig men stomipåsen flyger runt,du vet![]()
NOS är för rookies,jag kör med syrgas(till mig själv alltså)

Känner mig på något underligt vis delaktig i det här lilla rejset.. *Hehe* Ska jag stå vid sidan om och hålla "bullarna" ljumna tills ni pojkar lekt klart, eller?Lartes skrev:syrgas? Det är doping vettu![]()
*Ler ooootroligt oskyldig*|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |