Tommy skrev:Skojar ni?
Vem fan väntar 5 min innan de kör?
30s känns som en evighet så är det ingen/lite trafik kör man väl.
när jag var i beijing där har de visare som räknar ner! fan satt i en taxi i över 2 minuter! riktigt sjukt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tommy skrev:Skojar ni?
Vem fan väntar 5 min innan de kör?
30s känns som en evighet så är det ingen/lite trafik kör man väl.
amullo skrev:Ett enkelt sätt att att fixa omslagning tipsade polisen om. Han var MC-åkare privat och sa att om man tejpar fast en magnet på undersidan av MC´n så förstärker det störningen av fältet så det slår om. Har funkat hittils.Trevlig kille som faktiskt lyssnade på mig när jag sa att jag visste att det inte skulle slå om.
amullo skrev:....och det var inte någon annan bil i närheten utom den blå som jag inte såg i mina obefintliga backspeglar...
)Kurvmakaren skrev:När jag jobbade på Malmö Gatukontor för ett par år sedan hade jag det fabulösa uppdraget att åka runt med min hoj och kolla av vilka trafikljius som reagerade och vilka som inte gjorde det. Etfer det skickade jag en redogörelse till trafikavdelningen om vilka som behöver trimmas in.
Göttigt jobb...


Mr Skutt skrev:Inte för att vara elak eller så. Men va har du hört de![]()
![]()
Kan svära på att de inte fungerar med att dra en nyckelknipa på slingorna
som ligger ute i vägen.
vågen skrev:Kom till ett rödljus vid sextiden ute på lidingö som vägrade slå om. Efter 5 minuter var jag trött. Efter tio minuter körde jag mot rött.... I sånna lägen känns det som om en polis står runt hörnet med en fjärrkontroll för provisionen![]()
Maxxi skrev:Många blinkar med heljusen för att det ska slå om till grönt, reagerar de på ljus också eller är det endast magnetfält?

RacerX skrev:Får man inte köra utan backspeglar![]()
Är det någon ny EU-regel? Förr fick man ju iaf! (varför man nu skulle vilja...)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |