Flat Out!

El Presidente skrev:
En ISO- variant...?
Var du tvungen att "mounta" den med Daemontools eller fanns det en crack med??

Fick senare äta upp farfars gråa keps när jag skulle köra spelet... kommer en bit in i laddningssekvensen och sen crashar det totalt, tillbaka i XP... :näsblod

Men det var en iso som jag mountade i Daemon... man kan ju packa upp det med tex winrar med.. inget crack fanns.

Mitt är ju helskumt, datorn startar om strax efter att man börjat köra iväg med bilen, lite olika långt varje gåbg, helskumt, har aldrig hänt på nått spel att datorn startats om...

NSR_Martin skrev:
Mitt är ju helskumt, datorn startar om strax efter att man börjat köra iväg med bilen, lite olika långt varje gåbg, helskumt, har aldrig hänt på nått spel att datorn startats om...

Beror antagligen på att datorn gör en BSOD, och att du har ikryssat "starta om datorn vid systemfel" eller vad den heter. När sen grafikdrivisen crashar (det troligaste) och ger en BSOD, startar datorn om.

Skalman skrev:
Beror antagligen på att datorn gör en BSOD, och att du har ikryssat "starta om datorn vid systemfel" eller vad den heter. När sen grafikdrivisen crashar (det troligaste) och ger en BSOD, startar datorn om.
Tack för hjälpen.
Men hur kommer man runt problemet?

NSR_Martin skrev:
Tack för hjälpen.

DET däremot har jag inget bra svar på...har du senaste drivisarna till graffen? senaste directx?

Skalman skrev:
DET däremot har jag inget bra svar på...har du senaste drivisarna till graffen? senaste directx?
Nu har jag, samma problem....

Jag knude välja longjump, köra lite på marken, men så fort jag hoppa o föll i marken så startade datorn om, men jag kunde krocka in i väggar innan jag hoppat, va inga problem, kör jag figur8 så startar datorn om direkt efter att starten gått....

Vad göra? Vill få igång det då det verkar vara ett riktigt roligt spel :gnissla

det är skit kul i början men man tröttnade rätt fort, säkert kul o lira lan dock.

/N

NSR_Martin skrev:
Tack för hjälpen.

"Pappa ska visa"

Förutsätter att det är en XP-version du använder.

1. Högerklicka på "Den här datorn"
2. Välj "egenskaper"
3. Klicka på fliken "Avancerat"
4. Klicka på "Inställningar" för Start och återställning
5. Ta bort bocken i "Starta om automatiskt"
6. Är du en fena på datorer eller om du har någon support att ringa(gällande din dator), klickar du i "skriv en händelse i systemloggen" OCH "Skicka en administrativ varning". Det som då kommer att hända är att du får en sk "blå-skärm". Där brukar allt som oftast felet vara beskrivet.

Lycka till!!

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back