Flames

Han e griiim!

ahh, very nice nomo! kommer nog att bli grymt om du får ordning på lacken! :yoparty :Bugar :Bugar :Bugar
 
shoik skrev:
Damn! blir nog nice! :d
du måste slänga upp bilder på hur det blev sen :d

mm...ska fixa det så fort som möjligt...men jag har haft lite problem attt hitta ett ställe där det är mellan 15-20 grader konstant, har bara ett skjul som det nu är ca -5 grader i :( men jag har fixat en verkstad som jag kan va i, så på tisdag blire nog klart :banana
 
Nu är det halvfärdigt. :) Ska putsa bort allt klister, som blev av maskeringstejpen, och kanske klarlacka men vet inte om det finns värme beständig klarlack. :confused:

Men så här är den än så länge i alla fall
 

Bifogat

  • PICT0222 (Large) (2) (Medium).JPG
    PICT0222 (Large) (2) (Medium).JPG
    105.4 KB · Visningar: 167
  • PICT0223 (Large) (2) (Medium).JPG
    PICT0223 (Large) (2) (Medium).JPG
    115.3 KB · Visningar: 175
  • PICT0224 (Large) (2).JPG
    PICT0224 (Large) (2).JPG
    114.4 KB · Visningar: 216
  • PICT0225 (Large) (2).JPG
    PICT0225 (Large) (2).JPG
    66.5 KB · Visningar: 121
  • PICT0226 (Large) (2).JPG
    PICT0226 (Large) (2).JPG
    77 KB · Visningar: 187
Last edited:
Grymmast!

Du kommer att få en grym look på hojen när det där är klart :yoparty :yoparty :yoparty
Måste ju jag nästan fixa upp min hoj så att du inte överglänser mig :tungan
Klassfest på lördag!!!! :banana :fyllisar :banana
 
Ser riktigt bra ut :tummenupp Snyggt just att det är matchande färg, ser liksom inte överdrivet och påklistrat ut.
 
Ska man lacka på alu o få färgen att sitta bra ska man ha en speciell grund som är etsande,finns hos lackfirmor.
 
Den svart färgen kontrasterar ganska hårt mot den polerade plåten och i vanliga fall hade jag trott att det skulle ta ner intryckt, men det där var grymt snyggt. You'll impress the ladies!
 
Har du använt sprayfärg var det dessvärre bortkastat jobb. Det kommer att flagna/rinna av om du stirrar stint på det. Sprayburkar är SKIT.
 
Mattias skrev:
Har du använt sprayfärg var det dessvärre bortkastat jobb. Det kommer att flagna/rinna av om du stirrar stint på det. Sprayburkar är SKIT.

man lär sig av misstag :tungan får se hur det går
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top