Flaimbait - Mavve vs VV på SRW

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Hörde att det blev en batalj mellan Von Vettet och Maverick_ou812.... hur avlöpte detta :va

Robz skrev:
2293994 Hörde att det blev en batalj mellan Von Vettet och Maverick_ou812.... hur avlöpte detta :va
Då vettefan vad du har druckit ikväll? :va
Körde bakom VV och tokmös när han körde med passagerare. Väldigt harmonisk körning VV! :Bugar
Gick även ut bakom honom passet efter det och kollade spåret in i BMW kurvan (får öva på det spårvalet). Men nån batalj har det aldrig varit tal om, han kör ju ifrån mig med en hand på tanken.

Maverick_ou812 skrev:
2294024 Då vettefan vad du har druckit ikväll? :va
Körde bakom VV och tokmös när han körde med passagerare. Väldigt harmonisk körning VV! :Bugar
Gick även ut bakom honom passet efter det och kollade spåret in i BMW kurvan (får öva på det spårvalet). Men nån batalj har det aldrig varit tal om, han kör ju ifrån mig med en hand på tanken.
Antingen har någon ljugit, eller så är du väl ödmjuk... men VV körde snabbt o schnyggt idag - vi utvärderade varandra idag - one on one :yoparty

/66cl öl :D

Robz skrev:
2294075 Antingen har någon ljugit, eller så är du väl ödmjuk... men VV körde snabbt o schnyggt idag - vi utvärderade varandra idag - one on one :yoparty

/66cl öl :D
Ödmjuk? Jag? Det måste vara första gången nån säger nåt sånt till mig. Undrar om du inte fått i dig med än 66 cl öl? Eller var den väldigt stark? :hihi
Hur snabbt VV kör vet jag inte men jag gillade spårvalen, schnygg vet jag dock inte om jag tycker han är.... :tungan

Maverick_ou812 skrev:
2294125 Ödmjuk? Jag? Det måste vara första gången nån säger nåt sånt till mig. Undrar om du inte fått i dig med än 66 cl öl? Eller var den väldigt stark? :hihi
Hur snabbt VV kör vet jag inte men jag gillade spårvalen, schnygg vet jag dock inte om jag tycker han är.... :tungan

Aaaajaa..., jag tyckte du hängde på bra tills det kom lite folk emellan...

/1L vin

*Superlight* skrev:
2294252 Aaaajaa..., jag tyckte Von Vettet hängde på bra tills det kom lite folk emellan...

/1L vin
Ja jag vet, men att VV släppte min rygg då och tog en omkörning på innern för att hinna ikapp är faktiskt inte mitt fel....

Att boka sig i gul grupp var nog något av det bästa jag gjort på länge, ingen stress ingen press, bara fokus på spårval och att få tillbaka "känslan". Att jag dessutom ställde ner min styrdämpare gjorde inte hojen mindre lättkörd. :näsblod Nu är det kul att köra bana igen och det kändes som om jag hade massor kvar till den berömda gränsen. (Se diskussion i annan tråd)

SSEMse råkkar! :yoparty

Maverick_ou812 skrev:
2295122 Ja jag vet, men att VV släppte min rygg då och tog en omkörning på innern för att hinna ikapp är faktiskt inte mitt fel....

Att boka sig i gul grupp var nog något av det bästa jag gjort på länge, ingen stress ingen press, bara fokus på spårval och att få tillbaka "känslan". Att jag dessutom ställde ner min styrdämpare gjorde inte hojen mindre lättkörd. :näsblod Nu är det kul att köra bana igen och det kändes som om jag hade massor kvar till den berömda gränsen. (Se diskussion i annan tråd)

SSEMse råkkar! :yoparty

Ibland behöver man ta ett steg tillbaka för att fortsätta kunna gå framåt
:) :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...