Robz
Guest
Hörde att det blev en batalj mellan Von Vettet och Maverick_ou812.... hur avlöpte detta 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då vettefan vad du har druckit ikväll?Robz skrev:2293994Hörde att det blev en batalj mellan Von Vettet och Maverick_ou812.... hur avlöpte detta![]()
Antingen har någon ljugit, eller så är du väl ödmjuk... men VV körde snabbt o schnyggt idag - vi utvärderade varandra idag - one on oneMaverick_ou812 skrev:2294024Då vettefan vad du har druckit ikväll?![]()
Körde bakom VV och tokmös när han körde med passagerare. Väldigt harmonisk körning VV!![]()
Gick även ut bakom honom passet efter det och kollade spåret in i BMW kurvan (får öva på det spårvalet). Men nån batalj har det aldrig varit tal om, han kör ju ifrån mig med en hand på tanken.
Ödmjuk? Jag? Det måste vara första gången nån säger nåt sånt till mig. Undrar om du inte fått i dig med än 66 cl öl? Eller var den väldigt stark?Robz skrev:2294075Antingen har någon ljugit, eller så är du väl ödmjuk... men VV körde snabbt o schnyggt idag - vi utvärderade varandra idag - one on one![]()
/66cl öl![]()
Maverick_ou812 skrev:2294125Ödmjuk? Jag? Det måste vara första gången nån säger nåt sånt till mig. Undrar om du inte fått i dig med än 66 cl öl? Eller var den väldigt stark?![]()
Hur snabbt VV kör vet jag inte men jag gillade spårvalen, schnygg vet jag dock inte om jag tycker han är....![]()
66cl öl senare så ändrar du uppfattning!Maverick_ou812 skrev:2294125schnygg vet jag dock inte om jag tycker han är....![]()
CorbenDallas skrev:229426966cl öl senare så ändrar du uppfattning!![]()
Madikken är lättfotad när han får öl innanför västenTsunami skrev:2294314Jag har hört att det inte räcker![]()
CorbenDallas skrev:2294344Madikken är lättfotad när han får öl innanför västen![]()
Lörning by seeing!Tsunami skrev:2294352Lörninig by doing![]()
![]()
![]()
Jag viste att ni två hade nåt![]()
Ja jag vet, men att VV släppte min rygg då och tog en omkörning på innern för att hinna ikapp är faktiskt inte mitt fel....*Superlight* skrev:2294252Aaaajaa..., jag tyckte Von Vettet hängde på bra tills det kom lite folk emellan...
/1L vin
Maverick_ou812 skrev:2295122Ja jag vet, men att VV släppte min rygg då och tog en omkörning på innern för att hinna ikapp är faktiskt inte mitt fel....
Att boka sig i gul grupp var nog något av det bästa jag gjort på länge, ingen stress ingen press, bara fokus på spårval och att få tillbaka "känslan". Att jag dessutom ställde ner min styrdämpare gjorde inte hojen mindre lättkörd.Nu är det kul att köra bana igen och det kändes som om jag hade massor kvar till den berömda gränsen. (Se diskussion i annan tråd)
SSEMse råkkar!![]()
CorbenDallas skrev:2296834Ibland behöver man ta ett steg tillbaka för att fortsätta kunna gå framåt
![]()
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |