Flåklypa Grand Prix

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nån som kommer ihåg den gamla rullen? Det var den första film jag såg alldeles själv på bio. Nån som har den och kan dela ut den på SH-hubben?

Nr:18 skrev:
Nån som kommer ihåg den gamla rullen? Det var den första film jag såg alldeles själv på bio. Nån som har den och kan dela ut den på SH-hubben?

Du skulle frågat förra helgen gjorde storstädning och just den åkte i papperskorgen. Dock så har jag Trolltyg i tomteskogen ytterligare en klassiker.

Twosaint skrev:
Du skulle frågat förra helgen gjorde storstädning och just den åkte i papperskorgen. Dock så har jag Trolltyg i tomteskogen ytterligare en klassiker.
Trolltyg har man ju inte sätt på länge. Fixa så man kan se den

Twosaint skrev:
Hur kan du slänga en sån storfilm :confused:
Ingen annan som har den?

Flåklypa Gp finns på en 2cd specialverision på cdon.

Ha! Flåklypa! en kultrulle.. det var faktiskt en av de första matinérna jag gick o såg själv när jag va en liten skvätt :)

Så såg jag den på Megastore förra julen o tjacka den till mina brorsöner, de hajja nada eftersom de ska vara SHREK o annat men vafa jag fick glutta iaf :yoparty vilket var det viktigaste. VHS för all del men beppe gör ett bra jobb som alltid som sagoberättare.

Fatta filmen e från 1975!

Jag e nog lite gammal...NOT.

:hihi

Ernst skrev:
Ha! Flåklypa! en kultrulle.. det var faktiskt en av de första matinérna jag gick o såg själv när jag va en liten skvätt :)

Så såg jag den på Megastore förra julen o tjacka den till mina brorsöner, de hajja nada eftersom de ska vara SHREK o annat men vafa jag fick glutta iaf :yoparty vilket var det viktigaste. VHS för all del men beppe gör ett bra jobb som alltid som sagoberättare.

Fatta filmen e från 1975!

Jag e nog lite gammal...NOT.

:hihi
Coolt med nostalgi :tummenupp

Mina knoddar skrattade gott åt hemsidan iaf, hoppas att dom uppskattar filmen med.

Flåklypa = Notalgi. Älskar filmen

Visste ni att den bilen har gästat Falkenberg en gång i tiden (då jag var mycket liten) och hemma i fotoalbumet hos mamma finns bild när jag sitter i den.

Den fanns alltså som riktig bil och inte bara på filmen.

fasen ..förmodligen bästa filmen från man var liten. :Bugar

il tempo gigante gästade även elmia för sisådär 13 år sedan, grym bil som krullar asfalt.

mvh daniel (uppväxt på cannonball run, nu blåser vi snuten och flåklypa gp)kanske har nåt med att göra hur man blev som man blev, och inte blev som man skulle :)

Liwa1 skrev:
Flåklypa = Notalgi. Älskar filmen

Visste ni att den bilen har gästat Falkenberg en gång i tiden (då jag var mycket liten) och hemma i fotoalbumet hos mamma finns bild när jag sitter i den.

Den fanns alltså som riktig bil och inte bara på filmen.
Har oxå en bild när jag sitter i den bilen :tummenupp

Nr:18 skrev:
Har oxå en bild när jag sitter i den bilen :tummenupp

Jag har flåklypa på CD eller DVD, kommer inte ihåg vilket men det skit samma. Tankad från nätet. Är det någon som har karies och Baktus och/eller filmen G.

Är inte filmen norsk? Försökte få hem den en gång men lyckades inte. Svenska har jag :) Någon som har den norska varianten och en ftp får gärna pm:a mig :tungan

Den ska finnas på dvd nånstans i röran här hemma...ska leta o se om jag hittar den

Har original-dvd´n!! (dubbel-dvd med alla nordiska språken) :tummenupp

Pm:a så fixar vi kopia!

Har även julkalendern "Bland tomtar och troll" om ni minns den....Helt klart den bästa julkalendern som gjorts! :Bugar

Last edited:
Kawwa skrev:
Jag har flåklypa på CD eller DVD, kommer inte ihåg vilket men det skit samma. Tankad från nätet. Är det någon som har karies och Baktus och/eller filmen G.
G har jag, men på VHS.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back