Fjantigfråga kanske.. Ligga?

Status
Ej öppen för fler svar.
Inte om man ser till vilka som svarat. Inga överaskningar direkt.

Där har du en poäng.

Men då återstår det trots allt ett frågetecken. Hur kan en sådan här medlem få vara kvar när ett flertal moderatorer besökt tråden och det är en sådan uppenbar flejm?

Sedan gnälls det hej vilt när det pratas om GR och politik.. Joråsatte..

Där har du en poäng.

Men då återstår det trots allt ett frågetecken. Hur kan en sådan här medlem få vara kvar när ett flertal moderatorer besökt tråden och det är en sådan uppenbar flejm?

Efter knappt ett dygn på Sporthoj.com så har jag hunnit hitta den första homosexuella MC-åkaren, samt bitterfittan..

Ligga? Nejtack!

Efter knappt ett dygn på Sporthoj.com så har jag hunnit hitta den första homosexuella MC-åkaren, samt bitterfittan..

Ligga? Nejtack!

Hoho, ja där fick du verkligen till det. :tummenupp

Varken homosexuell eller särskilt bitter, vilket dom som träffat mig kan intyga.

Jag skulle hellre äta allt smör i småland än att ligga med en skånska.

Om du insisterar så kan jag väl gå med på det men då håller du käften medans jag jobbar. :mattias

Där har du en poäng.

för att ibland behöver vi släppa loss lite :D:D

Dom hoppas väl på lite fett på sylen.

Homosexuell bara för att han inte vill ligga med dig eller..!!?? Och bitterfitta bara för att Duckie tyckte att du ställde en fjantig fråga.

Du kan ta dina fjantiga frågor och stanna på buke....och ni som vill ligga kan väl dra dit i så fall. Det blir ju så jävla tramsigt här att man smäller av.

Visst finns det tramsiga trådar förövrigt här oxå...men det finns faktisikt ANDRA sidor på nätet som är anpassade för ligga och bjuda ut sig.

Och är denna tråden ett skämt, så får jag väl skratta lite åt eländet. HAHA!!

//Mad, som faktiskt inte är ett dugg bitter, så håll bara käft om det. :näsblod

Hur fan är det möjligt.!!?? :va Ungefär som folk som beställer träningsredskap från tv och tror att dom ska bli lika vältränade som dom som visar dom. SÅ JÄVLA DUMT!! :rolleyes:

Prexis..
Jag undrar om det var en slump att gårdagens "Lyxfällan-familj" hade köpt ett sånt där "elstöts-magtränar-bälte" från TV-shop.... :näsblod

Hur fan är det möjligt.!!?? :va Ungefär som folk som beställer träningsredskap från tv och tror att dom ska bli lika vältränade som dom som visar dom. SÅ JÄVLA DUMT!! :rolleyes:

Och ja....jag är oggig.!! Bara för att jag är ledsen..!! :(

Varför är du ledsen hjärtat? :(

Tröstligga? :tuttar :D :näsblod

HaHa,,, Visst fan vill man ligga,, Men så desperat är jag inte så jag skulle försöka fixa det genom ett forum! Hmm eller så e det jag som är dum,, fan de kanske är det smidigaste sättet.... Skit samma jag tror inte på innehållet i denhär tråden förens jag har fått ligga med henne på kortet som anna påstår sig vara!:D

:ligga? är det fornnordiska uttrycket för att att fälla sitt byte, i modern svenska så har det även fått en nyöversättning, :borra?

:borra?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back