Fjantigfråga kanske.. Ligga?

Status
Ej öppen för fler svar.
Lyckades inte hitta hur man lägger till en profil bild, Så jag testar lägga upp en bild här istället, Någon som kanske kan förklara för mig hur man lägger till en profil bild också?

Last edited:
.....

EDIT: la upp denna bilden medans TS bild fortfarande hade en "snyggast.se" label :rofl

Bifogat

• epicfaildd6.jpg
    epicfaildd6.jpg
    70.6 KB · Visningar: 116
De flesta som kommer med förslaget "ligga" här, är nog såna som är för fula eller för asociala för att få ett ligg "the old fashioned way". Eller rent av killar som drar tjejer i håret när de blir ratade.

Välkommen till alla nätrunkares Mekka.

De flesta som kommer med förslaget "ligga" här, är nog såna som är för fula eller för asociala för att få ett ligg "the old fashioned way". Eller rent av killar som drar tjejer i håret när de blir ratade.

Välkommen till alla nätrunkares Mekka.

hörs att du aldrig besökt "misc" :D:D

Lyckades inte hitta hur man lägger till en profil bild, Så jag testar lägga upp en bild här istället, Någon som kanske kan förklara för mig hur man lägger till en profil bild också?

Nu blev genast jag med sugen! :Ligga?:kär :tuttar

Jag är snygg, välhängd och en gud i bingen. Pma vid intresse :hej

Jag är ganska fet men jag bjuder på blodpalt efteråt. Jag föreslår söndkväll för på söndagmorgnar så duschar jag och borstar tänderna.

Borra bör man, annars dör man. Frågade om städerskan ville ligga och tallade lite på rumpan, hon börjde skrika och vifta så drog henne i håret och gick därifrån, sen kom chefen och sa att jag skulle gå hem.

Borra bör man, annars dör man. Frågade om städerskan ville ligga och tallade lite på rumpan, hon börjde skrika och vifta så drog henne i håret och gick därifrån, sen kom chefen och sa att jag skulle gå hem.

Tihi

jag gillar när riktiga män tar mig på rumpan,
då får jag bättre självförtroende :)

Jag hänger på bukefalos sen en tid ...dock inte lika aktiv där som i sängen, men vill du komma till Stockholm och gå på vattenfestival så kan jag visa dig ett och annat ;)

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :pannkyss :yoparty :tuttar :fyllisar :öl :slicka :slicka :krama :kiss :pussa

Vi kan ha buke-träff hos mig?

Jag hänger på bukefalos sen en tid ...dock inte lika aktiv där som i sängen, men vill du komma till Stockholm och gå på vattenfestival så kan jag visa dig ett och annat ;)

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :pannkyss :yoparty :tuttar :fyllisar :öl :slicka :slicka :krama :kiss :pussa

Vi kan ha buke-träff hos mig?

Det låter jättetrevligt :)
ja ska till stockholm om en vecka ungefär vi kanske kan ses då
du kan väl ge mig din msn så kan vi prata :) :pussa

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back