Fjällnoraträff ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Blir det något arrangemang i Fjällnora i år och i så fall när ? Har inte hittat någonting om det...

Jag slutar 18.00, vart går kortersen så man kan hoppa på på vägen?

Kortegen AVGÅR kl.18.00 från Studenternas IP. vä-sjukhusv. hö-DagH.
hö-Drottningg. hö-nedreslottsg. vä-Munkg. vä-V:a Ågatan. hö-S:t Olofsg.
hö-Kungsg. vä-Vaksalag. hö-Väderkvarnsg. rakt fram-Fålhagsleden.
hö-Tycho Hedén (gamla E:4a) Gnistarondellen mot väg 282.
Mot Sherwoodskogen... förlåt, Fjällnora!

TACK! till Polisen och Östra Aros MCK för att vi även i år kan genomföra kortegen.

Last edited:
Jag blir orolig. MÅSTE polisen eskortera?? Sist jag träffade dem lovade de skicka besiktningen på min hoj, bara för att inte reflexen sitter efter lagens alla regler. Lite & göra skulle man kunna tro :gnissla

Jag blir orolig. MÅSTE polisen eskortera?? Sist jag träffade dem lovade de skicka besiktningen på min hoj, bara för att inte reflexen sitter efter lagens alla regler. Lite & göra skulle man kunna tro :gnissla

Och jag har dåliga däck:gnissla :gnissla

Å min dotter vann crosshandskar :)

Kalas, de kan vi (Paulina & jag) använda då vi ska ha endurohelg i dalarna snart :)
Ha! Det gjorde ju jag också. I bingovärlden heter det visst sidovinst. :)

Vilken regnskur det kom när vi skulle hem... regnstället var naturligtvis hemma. :rolleyes:

Tack alla för en trevlig kväll, arrangörer, deltagare och finfrämmandet Dansken och Mr Glemfors som fick svara på några frågor. :cdevil

Ett kort besök blev det - tiden rullade iväg snabbare än hojen när vi skulle ta oss först in till stan i lite ärenden och sedan till Fjällnora. Marschfart mellan 90-100 i kraftig motvind gjorde att den drog 1,5 liter milen :näsblod (jo, jag tror fuggarna behöver ses över en aning - 0,7-0,8 är mer normalt...).

Vi drabbades inte av något regn på hemvägen, så det måste ha kommit väster ifrån ?

Så, blev det några bilder ?

Ett kort besök blev det - tiden rullade iväg snabbare än hojen när vi skulle ta oss först in till stan i lite ärenden och sedan till Fjällnora. Marschfart mellan 90-100 i kraftig motvind gjorde att den drog 1,5 liter milen :näsblod (jo, jag tror fuggarna behöver ses över en aning - 0,7-0,8 är mer normalt...).

Vi drabbades inte av något regn på hemvägen, så det måste ha kommit väster ifrån ?

Så, blev det några bilder ?

Bilder finns här
http://www.pixbox.se/usr_show_id86586_page0_order1.html

Vi hade mindre tur med regnet.
Fick en liten skur på oss efter Almunge samt det regnade i stort sett hela vägen mellan Harg och Sund. Vi kom iväg senare än er

Ha! Det gjorde ju jag också. I bingovärlden heter det visst sidovinst. :)

Jag misstänker nästan nåt fuffens...nästan hälften av de som satt vid ert bord åkte hem med en vinst. Mycket märkligt...:D

*/ ?>
Back