Fjällnoraträff ?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Blir det något arrangemang i Fjällnora i år och i så fall när ? Har inte hittat någonting om det...

Jag slutar 18.00, vart går kortersen så man kan hoppa på på vägen?

Kortegen AVGÅR kl.18.00 från Studenternas IP. vä-sjukhusv. hö-DagH.
hö-Drottningg. hö-nedreslottsg. vä-Munkg. vä-V:a Ågatan. hö-S:t Olofsg.
hö-Kungsg. vä-Vaksalag. hö-Väderkvarnsg. rakt fram-Fålhagsleden.
hö-Tycho Hedén (gamla E:4a) Gnistarondellen mot väg 282.
Mot Sherwoodskogen... förlåt, Fjällnora!

TACK! till Polisen och Östra Aros MCK för att vi även i år kan genomföra kortegen.

Last edited:
Jag blir orolig. MÅSTE polisen eskortera?? Sist jag träffade dem lovade de skicka besiktningen på min hoj, bara för att inte reflexen sitter efter lagens alla regler. Lite & göra skulle man kunna tro :gnissla

Jag blir orolig. MÅSTE polisen eskortera?? Sist jag träffade dem lovade de skicka besiktningen på min hoj, bara för att inte reflexen sitter efter lagens alla regler. Lite & göra skulle man kunna tro :gnissla

Och jag har dåliga däck:gnissla :gnissla

Å min dotter vann crosshandskar :)

Kalas, de kan vi (Paulina & jag) använda då vi ska ha endurohelg i dalarna snart :)
Ha! Det gjorde ju jag också. I bingovärlden heter det visst sidovinst. :)

Vilken regnskur det kom när vi skulle hem... regnstället var naturligtvis hemma. :rolleyes:

Tack alla för en trevlig kväll, arrangörer, deltagare och finfrämmandet Dansken och Mr Glemfors som fick svara på några frågor. :cdevil

Ett kort besök blev det - tiden rullade iväg snabbare än hojen när vi skulle ta oss först in till stan i lite ärenden och sedan till Fjällnora. Marschfart mellan 90-100 i kraftig motvind gjorde att den drog 1,5 liter milen :näsblod (jo, jag tror fuggarna behöver ses över en aning - 0,7-0,8 är mer normalt...).

Vi drabbades inte av något regn på hemvägen, så det måste ha kommit väster ifrån ?

Så, blev det några bilder ?

Ett kort besök blev det - tiden rullade iväg snabbare än hojen när vi skulle ta oss först in till stan i lite ärenden och sedan till Fjällnora. Marschfart mellan 90-100 i kraftig motvind gjorde att den drog 1,5 liter milen :näsblod (jo, jag tror fuggarna behöver ses över en aning - 0,7-0,8 är mer normalt...).

Vi drabbades inte av något regn på hemvägen, så det måste ha kommit väster ifrån ?

Så, blev det några bilder ?

Bilder finns här
http://www.pixbox.se/usr_show_id86586_page0_order1.html

Vi hade mindre tur med regnet.
Fick en liten skur på oss efter Almunge samt det regnade i stort sett hela vägen mellan Harg och Sund. Vi kom iväg senare än er

Ha! Det gjorde ju jag också. I bingovärlden heter det visst sidovinst. :)

Jag misstänker nästan nåt fuffens...nästan hälften av de som satt vid ert bord åkte hem med en vinst. Mycket märkligt...:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman