FIVER's aktiviteter 2009

Usch då, jag har en halv motor till en sådan om du är intresserad. Vad rasade?

Håller förövrigt med övriga talare att det var en toppenkväll.

/Urban

Vet faktiskt inte. Motorn snurrade faktiskt men lät som ett tröskverk, troligtvis nått lager i bästa fall.
Det knepiga är att en stund innan det hände så var det svårt att få i växlarna och helt omöjligt att få i friläge.

VIKTIGT MEDDELANDE!
Vi startar körningen kl 8.00 på måndag! Detta för att kunna sluta redan 16.30. Tävlingen kommer att köras från 16.30 till 19.30 istället för från 17-20.

Hur ser det ut med platser i gatgrupp? Finns det möjlighet till drop in om vädret blir bra :)?

Hur funkar det på tisdag 1sep. E det dropin eller måste man förboka.

Har inte fått besked om jag får ledigt från jobbet.

Blir det uppdelat i olika grupper på tisdag eller blir det öppen depå som
förra gången. Vore bra o veta om man ska ge sig iväg 40 mil...

Måndag 31/8

Om inskrivningen öppnar 6:30 och det är förarmöte 7:45, när kan jag då anlända senast? Har ju en 10mil att köra innan jag är framme på plats... :huvet

Måndag 31/8

Om inskrivningen öppnar 6:30 och det är förarmöte 7:45, när kan jag då anlända senast? Har ju en 10mil att köra innan jag är framme på plats... :huvet

Du kan komma hur sent du vill, vi kör hela dagen:tummenupp

Blir det uppdelat i olika grupper på tisdag eller blir det öppen depå som
förra gången. Vore bra o veta om man ska ge sig iväg 40 mil...

Det beror på hur många som kommer.

Last edited:
Bekräftelser utskickade till alla som anmält sej till den 31 augusti. Har du betalat men inte fått bekräftelse skickar du ett mail till sb@fiver.se
OBS! Tiden är ändrad, vi kör från 8-16 istället för 9-17!

Finns det platser kvar för drop-in på måndag, såg att bokningen var stängd på hemsidan?

Kvällskörning 1/9

Är kvällsträningen enbart för licens-åkare eller kan man komma som gatåkare också? Tack på förhand. Christer

Jag är bokad och betald (första delen på 500:-), men jag får nog svårt att komma redan till kl.08.00. Kommer min plats då att säljas till första bästa eller finns den kvar om man trillar in vid 9-tiden?

Hoppas nu bara vädret är med oss :tummenupp

//Jonas

Jag är bokad och betald (första delen på 500:-), men jag får nog svårt att komma redan till kl.08.00. Kommer min plats då att säljas till första bästa eller finns den kvar om man trillar in vid 9-tiden?

Hoppas nu bara vädret är med oss :tummenupp

//Jonas

Den finns kvar, naturligtvis.

Tack för en grym dag! Lagom varmt väder och torr bana, det flöt på bra som fan under dagen. Bra roddat med käk m.m. Blev ju tyvärr ingen krängningsutrustning men jag fick hjälp av snälla pojkar i depån, tack för det!! Nu väntar sängen snart, gick upp halv 5 i morse... :gnissla

Hoppas man inte skrämt nån på banan idag, då får ni skälla på mig! Tyckte alla körde riktigt bra! :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman