FIVER's aktiviteter 2009

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
kommer om det är plats men kan man ringa innan eller ngt? o kommer det vara funktionärer överallt? inte bra annars.....

Du kan prova att ringa, men det finns risk att jag inte hinner svara. Plats finns i nuläget. Funktionärer blir det så det räcker enligt banlicensen.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
frågar igen. FInns de möjlighet å komma å köra en halvdag. typ 700 kr mellan 12-17 eller något?

givetvis vid mån av plats.
 

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Jag betalade den 8/6 och har inte fått någon bekräftelse??

MVH
Lars
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag betalade den 8/6 och har inte fått någon bekräftelse??

MVH
Lars

Då mailar du mej på sb@fiver.se så kollar jag upp din betalning. Bekräftelser skickades tidigare idag till de som jag har registrerat betalning på. I mailet skriver du ditt anmälningsnummer, samt vilken dag du betalat, så ska vi se om det finns några oklarheter.
 

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Du har mail!


Då mailar du mej på sb@fiver.se så kollar jag upp din betalning. Bekräftelser skickades tidigare idag till de som jag har registrerat betalning på. I mailet skriver du ditt anmälningsnummer, samt vilken dag du betalat, så ska vi se om det finns några oklarheter.
 

Tony_M

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6
Finns det risk för att det är fullt om man kommer upp på lördag morgon utan att ha anmält sig tro?
 

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Ort
skåneland
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
samma här igen

skulle mer än gärna få en indikation hur många som betalt sig i licensgruppen om man nu skall få ledigt o packa ihop allt o köra upp o så på lördagen:confused: låter skatig kanske men det e typ 46mil tur o retur o kan man inte alls casha in ngn stans så man e garanterad:va
 

Qwert

snabbast
Gick med
10 Aug 2005
Ort
Skövde
Hoj
ZX-6R och KX450F
Har man tillträde till banområdet Fredag kväll för att sätta upp campingplats?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Det är för närvarande 32 styck som anmält sej i licensgruppen lördag, samt 29 på söndagen. I gatgruppen är det cirka 75 anmälda på lördagen samt 50 på söndagen.

En sak jag tycker är konstig är att vi haft anmälan öppen i 6 månader( 12 december). Varför måste man då vänta tills det är 2 dagar kvar och vi stänger föranmälan, och vara sur för att man inte kan föranmäla sej? Vari ligger logiken? Ingen ska ta detta personligt, jag bara undrar över fenomenet? Jag får dagligen under sista veckan innan bandagarna 20-25 samtal från folk som vill vara säkra på att ha en plats, orsakerna kan vara allt från mormor som dött till att frun glömt betala anmälningsavgiften. Varför inte betala sin anmälningsavgift i god tid, vara säker på att ha en plats, och komma hit och ha roligt? Man behöver ju faktiskt inte betala hela summan i förskott, utan endast 500 kr för att vara säker på att få en plats.



Angående att dela plats; Jo, det går att lösa om man går till inskrivningen när man bytar förare/hoj. Då bytar vi namn på den som anmält sej till den som tar över. Man kan däremot inte köra varannat pass, om inte man kör samma hoj. Detta för att vi i såfall måste byta varannan gång man kör ut på banan.

Angående halvdag; om det finns platser kvar kan man köra del av dag, men det blir en högre kostnad per pass än om man löser heldag.

Har man tillträde till banområdet Fredag kväll för att sätta upp campingplats?

Ja, det är öppet i grind till kl. 22
 
Last edited:

MARF

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2007
Ort
Jönköpings län
Hoj
GSXR k5
finns det någon som har ett slicks liggandes, 190 bakdäck,metzeler eller pirelli. nytt, eller lite använt som ska ner till anderstorp på söndag?
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
finns det någon som har ett slicks liggandes, 190 bakdäck,metzeler eller pirelli. nytt, eller lite använt som ska ner till anderstorp på söndag?

Jag har ett Pirelli som är kört väldigt lite men som är ruggat (Karlskoga :))
Du kan få köpa det för 400 kr (jag kommer att ha med det och köra på det själv annars.):tummenupp
 

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Ort
skåneland
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
angående anmälan

har 2 olika jobb för att få ihop det till min körning som ja får böna o be om att få ledigt pga det ena jobbar jag 7 helger av 8a :va därför kan inte ja betala så ofta i förväg...thats it,..kan du pm-a ditt nr så kan ja testa o nå dig på lördag morgon när ja e på väg för 500kr i bensinpengar o allt mekk runtomkring e litta bull om man kommer dit o sen e det fullt(hittar inte dit nr på er hemsida)

mvh tobbe

Det är för närvarande 32 styck som anmält sej i licensgruppen lördag, samt 29 på söndagen. I gatgruppen är det cirka 75 anmälda på lördagen samt 50 på söndagen.

En sak jag tycker är konstig är att vi haft anmälan öppen i 6 månader( 12 december). Varför måste man då vänta tills det är 2 dagar kvar och vi stänger föranmälan, och vara sur för att man inte kan föranmäla sej? Vari ligger logiken? Ingen ska ta detta personligt, jag bara undrar över fenomenet? Jag får dagligen under sista veckan innan bandagarna 20-25 samtal från folk som vill vara säkra på att ha en plats, orsakerna kan vara allt från mormor som dött till att frun glömt betala anmälningsavgiften. Varför inte betala sin anmälningsavgift i god tid, vara säker på att ha en plats, och komma hit och ha roligt? Man behöver ju faktiskt inte betala hela summan i förskott, utan endast 500 kr för att vara säker på att få en plats.



Angående att dela plats; Jo, det går att lösa om man går till inskrivningen när man bytar förare/hoj. Då bytar vi namn på den som anmält sej till den som tar över. Man kan däremot inte köra varannat pass, om inte man kör samma hoj. Detta för att vi i såfall måste byta varannan gång man kör ut på banan.

Angående halvdag; om det finns platser kvar kan man köra del av dag, men det blir en högre kostnad per pass än om man löser heldag.



Ja, det är öppet i grind till kl. 22
 

daniel.yzfr7

Mr R7
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
YZFR1+49/39cc minimoto för race
Du kan prova att ringa, men det finns risk att jag inte hinner svara. Plats finns i nuläget. Funktionärer blir det så det räcker enligt banlicensen.

Jag kommer med en till .Björn H+Daniel G
Är på plats när ni öppnar.
Har precis fått semester så man hoppas på plats tillgång.
Mvh Daniel
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hur varmt som helst, 150 pers, fullt i licensgrupp men got om plats i båda gatgrupperna. Vilken dag!
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top