FIVER's aktiviteter 2009

Du kan väl lägga in så man kan se alla bandagar i "banåkardagar", nu vet man kanske inte vilken tisdag det e körning på fiver.se :va

Som tex 30 juni vill jag åka ner, står iof i "kalender" men inte under "banåkardagar"

Kanske bara jag som är petig :tuttar

Sådär, nu går det inte att förboka kvällskörningarna. Priset blir 500 för en kväll i fortsättningen.

Sweet!:tummenupp

Men som Tohlzen säger, hade vart kanon att ändå tydliggöra tisdagkvällarna så man inte skulle missa det av den anledningen!

\m/

Det går inte att lägga in dom på den listan utan att dom blir bokningsbara. Kalendern måste räcka. Dessutom vet man att det är varannan tisdag. Nu kuggar vi över under sommaren, så efter semestern är det udda veckor istället.

Bekräftelser 27-28e juni

Hur är det med bekräftelser för 27-28 juni?
Jag har inte fått någon ännu. Betalde för en månad sedan.

MVH/Björn

om de finns platser över i helgen. FInns de då möjlighet att komma ner och åka en halvdag? typ lördag eller söndag eftermiddag? 12-17? FÖr reducerat pris?

Bara en fråga.

Bekräftelser utskickade idag. Bokningen är stängd, men det finns jättegott om plats kvar. Både lördag och söndag. Endast drop in, pris 1300 kr. Vi tar även kort.

Last edited:
så man kan inte betala på nätet nu? Tänkte komma på lördag men bara man inte kör upp o det är fullt, e det 1300 för en dag?:confused: prutmån:tuttar

Bekräftelser utskickade idag. Bokningen är stängd, men det finns jättegott om plats kvar. Både lördag och söndag. Endast drop in, pris 1300 kr. Vi tar även kort.

whatever

spelar ingen roll när du har 180hk o jag har 117hk :mad: :yoparty:tungan tar ja dig så e det en sensation

angående bankörningen så måste det finnas för 1300kr en funktionär per postering, sist så var där bara en på start o målrakan o det e inte bra alls om ngt skulle hända

DU HAR TRENT NOK I ÅR, GÅ PÅ STRANDEN:smasha

så man kan inte betala på nätet nu? Tänkte komma på lördag men bara man inte kör upp o det är fullt, e det 1300 för en dag?:confused: prutmån:tuttar

Nej, efter att anmälan varit öppen mer än 6 månader så stängdes den idag så att betalningarna ska hinna komma in på konto innan lördag. Priset är 1300 för drop in.

spelar ingen roll när du har 180hk o jag har 117hk :mad: :yoparty:tungan tar ja dig så e det en sensation

angående bankörningen så måste det finnas för 1300kr en funktionär per postering, sist så var där bara en på start o målrakan o det e inte bra alls om ngt skulle hända

Du hade bara behövt betala 1200 om du förbokat.

Last edited:
kommer om det är plats men kan man ringa innan eller ngt? o kommer det vara funktionärer överallt? inte bra annars.....

Nej, efter att anmälan varit öppen mer än 6 månader så stängdes den idag så att betalningarna ska hinna komma in på konto innan lördag. Priset är 1300 för drop in.

Du hade bara behövt betala 1200 om du förbokat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT