Fiver trackdays 2010!

Får man skjutsa i gatgruppen? Vi har givetvis fullständig utrustning bägge två, dvs med ryggskena o allt..!

anderstorp! 21-22

har aldrig varit där förut måste därför fråga!

kommer man in i depo området på fredag eftermiddag/kväll?

Jag har fortfarande mina förbokningar i gatgrupp 21-22 augusti kvar att sälja. Om någon känner sig sugen på att minska sina kostnader lite. Känns surt att bara låta dem förfalla då jag är ett halvår ifrån att ha en snurrande motor igen.

Jag har fortfarande mina förbokningar i gatgrupp 21-22 augusti kvar att sälja. Om någon känner sig sugen på att minska sina kostnader lite. Känns surt att bara låta dem förfalla då jag är ett halvår ifrån att ha en snurrande motor igen.

Jag tänkte köra lördag, om det kan hjälpa dig?

Nu har jag bara söndagens plats kvar att sälja.

Stugorna kostar 500 kr per natt och innehåller 2 bäddar, täcke, kudde, eluttag och element. Ingen lyx, men tak över huvudet.

Joho, de är sjuuukt lyxiga ju. Flådig furupanel och allt. Bättre än Sheraton. :rofl

Nr18: Stämmer kalendern med era kvällskörningar på Fivers hemsida? De finns ju inte med här på SH:s kalender.

Jag kommer om vädret tillåter. Mina regndäck är slut...

Joho, de är sjuuukt lyxiga ju. Flådig furupanel och allt. Bättre än Sheraton. :rofl

Nr18: Stämmer kalendern med era kvällskörningar på Fivers hemsida? De finns ju inte med här på SH:s kalender.

Det som står på fiver.se är det som gäller. Jag har inte haft tid att lägga upp alla här på SH också, mmen ska se om jag hinner det så snart som möjligt.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back