Fiver trackdays 2010!

tack igen för en trevlig kurs. fråga, räcker detatt lösa in licensen jan- feb nästa år då jag inte hinner eller har råd i år

Funderar hänga på några kompisar 21-22 augusti. Håller normalt till i Gul grupp hos SMC och undrar om det räcker för att anmäla sig (i Gathoj-gruppen då)?

Vill mest inte va i vägen om det nu är så att det är snabbt tempo även i Gathoj...
/Raz

Funderar hänga på några kompisar 21-22 augusti. Håller normalt till i Gul grupp hos SMC och undrar om det räcker för att anmäla sig (i Gathoj-gruppen då)?

Vill mest inte va i vägen om det nu är så att det är snabbt tempo även i Gathoj...
/Raz

På anderstorp är det gott om plats att köra om för de som är snabba. Du kommer inte att vara i vägen på någon av våra körningar.

/Raz
Inga problem att köra på Anderstorp. Stabila o förutsägabara spårval är betydligt viktigare än hastighet i gatgruppen. Men det är ju sådant som ni känner till från SMC-kurserna.:tummenupp

Jag har 2 förbokade dagar 21-22 augusti i gatgrupp att sälja pga motorras. Någon intresserad?

Last edited:
Det var första gången jag körde med Fiver idag och jag var lite rädd att jag skulle bromsa upp folk men det fungerade riktigt bra.

Fiver tack för riktigt bra kvällsträning.

Årets räddning på torpet?? Hoppas det är ok att lägga in 4 bilder här så slipper jag göra en ny tråd.
Har även bilder på den andra som besökte lekakulorna i gatgruppen. Skicka pm om du vill ha dom. Sen har jag ej fler bilder, far tog bara på gröna hojar.

Bifogat

• _DSC0152.jpg
    _DSC0152.jpg
    201.6 KB · Visningar: 121
  • _DSC0155 1.jpg
    _DSC0155 1.jpg
    247.3 KB · Visningar: 119
  • _DSC0157 1.jpg
    _DSC0157 1.jpg
    237.1 KB · Visningar: 119
  • _DSC0160.jpg
    _DSC0160.jpg
    239.1 KB · Visningar: 111
Anderstorp 3/8

Hej, bilder på gröna hojar? Fick du kanske några på mig? Helgrön ZX6RR o vitt/svart ställ/hjälm?
MVH/Marcus

Det är gott om platser kvar i nuläget, men det ramlar in en strid ström av anmälningar just nu.

Bekräftelser utskickade till alla som anmält sej till den 21-22 augusti. Föranmälan stänger på onsdag kväll, därefter endast drop in.

Vilka datum är det kvällsåkningar på?
Får bara fram heldagarna på eran hemsida.

Det är gott om platser kvar i nuläget, men det ramlar in en strid ström av anmälningar just nu.

Bekräftelser utskickade till alla som anmält sej till den 21-22 augusti. Föranmälan stänger på onsdag kväll, därefter endast drop in.

Någon från Varbergstrakten som ska dit??? PM:a gärna mig isf, jag har ett set däck som skulle behöva transport.

Tackar på förhand!:tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...