Fiver trackdays 2010!

Ser ut att bli blandat regn/torrt under dagen enligt yr.no - nån som vet hur mycket regn det måste vara för att vara vettigt med regndäck? Jag har bara fälgarna som sitter på hojen, och kör till banan på den.. vill ju inte stå med däck som inte tål att köra med om det är för lite vatten på asfalten så att säga.

EDIT: lördagen jag syftar på nu.

Ser ut att bli blandat regn/torrt under dagen enligt yr.no - nån som vet hur mycket regn det måste vara för att vara vettigt med regndäck? Jag har bara fälgarna som sitter på hojen, och kör till banan på den.. vill ju inte stå med däck som inte tål att köra med om det är för lite vatten på asfalten så att säga.

EDIT: lördagen jag syftar på nu.

Eftersom jag har bokat mig till helgen kan du räkna med monsunregn hela helgen. Om jag avbokar mig kan du sätta på slicksen eftersom det då kommer vara stekhet sol hela dagen :huvet

Tja

Vart får jag tag på en cce kontakt billigast? Finns det omvandlare eller får man bygga själv?
Antar att det varken går med vanlig eller trefaskontakt p.g.a vad som stod i mejlet.

/K

Finns det möjlighet att komma och köra halv dag?

Depån öppen fredag kväll?

Depåområdet kommer vara öppet under fredagkvällen va? Och isf. hur sent kan man komma dit?

Det råkar inte vara någon som är där eller ska dit som har bromsbelägg fram till en Honda SP2a? Det är nissin, tror det är samma som fireblade 00-01 eller så. Mina är tokslut upp täckte jag nu :(

Ni som är och kör imorrn (alltså söndag) missa inte att det står en söt tjej i depån som man kan få massage av!!! Det är jäkligt gött att slappna av en stund mitt på dan ;)

Tack för en rolig dag på Anderstorp. Bröllopstårtan vi fick var kanon och skalman hade frack till dagens ära, häftigt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT