Fiver trackdays 2010!

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Ser ut att bli blandat regn/torrt under dagen enligt yr.no - nån som vet hur mycket regn det måste vara för att vara vettigt med regndäck? Jag har bara fälgarna som sitter på hojen, och kör till banan på den.. vill ju inte stå med däck som inte tål att köra med om det är för lite vatten på asfalten så att säga.

EDIT: lördagen jag syftar på nu.
 

Tony_M

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6
Ser ut att bli blandat regn/torrt under dagen enligt yr.no - nån som vet hur mycket regn det måste vara för att vara vettigt med regndäck? Jag har bara fälgarna som sitter på hojen, och kör till banan på den.. vill ju inte stå med däck som inte tål att köra med om det är för lite vatten på asfalten så att säga.

EDIT: lördagen jag syftar på nu.

Eftersom jag har bokat mig till helgen kan du räkna med monsunregn hela helgen. Om jag avbokar mig kan du sätta på slicksen eftersom det då kommer vara stekhet sol hela dagen :huvet
 

Thysken

Wookie1000
Gick med
19 Feb 2010
Ort
Västertorp
Hoj
Banhoj K7
Tja

Vart får jag tag på en cce kontakt billigast? Finns det omvandlare eller får man bygga själv?
Antar att det varken går med vanlig eller trefaskontakt p.g.a vad som stod i mejlet.

/K
 

pitbull

chefs president i hillbilly racing
Gick med
7 Apr 2005
Ort
Vasa/Gbg
Hoj
R6-09 race R6-06 race R1-05 race
Finns det möjlighet att komma och köra halv dag?
 

Trasig!

stolpskott
Gick med
1 Apr 2007
Ort
Kalmar
Hoj
2012 Kawasaki ZX6R
Depån öppen fredag kväll?

Depåområdet kommer vara öppet under fredagkvällen va? Och isf. hur sent kan man komma dit?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Depåområdet kommer vara öppet under fredagkvällen va? Och isf. hur sent kan man komma dit?

Ja, det kommer att vara öppet. Annars är det bara en massa folk som ringer mitt i natten och vill att jag öppnar. Nån gång behöver tom jag sova.....
 

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Det råkar inte vara någon som är där eller ska dit som har bromsbelägg fram till en Honda SP2a? Det är nissin, tror det är samma som fireblade 00-01 eller så. Mina är tokslut upp täckte jag nu :(
 

Ricco43

#14 R600
Gick med
30 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR600 -11, CBR600 -99
Ni som är och kör imorrn (alltså söndag) missa inte att det står en söt tjej i depån som man kan få massage av!!! Det är jäkligt gött att slappna av en stund mitt på dan ;)
 

Jocke S

Snabbare & Snabbare
Gick med
15 Jul 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha 660 Tenere Yamaha WR 450
Tack för en rolig dag på Anderstorp. Bröllopstårtan vi fick var kanon och skalman hade frack till dagens ära, häftigt.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top