Fiver trackdays 2010!

Nu tycker jag att vi kan t denna diskussionen i en annan tråd, denna tråden handlar om Fivers arrangemang.
Tycker ändå det har en viss relevans. Om ni skriver "ENDAST GATGRUPP" men menar vem som helst så är det faktiskt väldigt missvisande. Jag har inga problem att ha racehojar runt mig för det drar upp farten och jag har samma inställning som du vid en eventuell olycka. Men jag är inte så säker på att alla delar den uppfattningen. Jag tror det finns en viss risk att folk blir besvikna om de förväntar sig 0 racehojar när de bokar, sen visar det sig att det är en majoritet av racehojar när de kommer till banan.

Personligen tycker jag att ni har väldigt bra arrangemang. :yoparty

Vad blir det för gruppindelning den 23 och 24:e ? (ex: 2 gat + 1 licens eller 1 gat och 2 licens den 23:e, 2 eller 3 licens den 24:e ?)
Skälet till att jag frågar är att vi har 2 hojar, en 600 och en 1000 och är 3 förare. Vi vill köra så mycket som möjligt med 1000cc hojen eftersom det är den vi ska rejsa med på Söndagen.
Vi har än så länge bokat 1 plats både fredag och Lördag i licensgruppen....

Hur får vi ut mest av dagarna :va för minst peng.....

PS. Bägge hojarna är oförsäkrade rejshojar. DS.

Nära nu :yoparty

Torsdag och fredag är det en gatgrupp plus 2 licensgrupper, lördagen 3 licensgrupper.

Är banområdet tillgängligt på onsdag kväll? Hade tänkt köra upp redan då för att slippa stressa på torsdag morgon. Om det är öppet, finns det el?

Nu är det fullt i licensgrupperna den 24:e april. Den 23 finns det cirka 15 platser kvar i gatgrupp, licensgruppen är full. På torsdagen finns det platser kvar i både gat och licensgrupp.

Blir det någon kvällsträning den 20:e?

Om jag har förstått allt rätt är det helt OK att köra avställt samt oförsäkrat i gatgruppen?

I bekräftelsen står det: Mer information om körningen skickas ut senast en vecka innan arrangemanget.
Har ni fått något eller kommer det på hemsidan? (jag ska köra 23, 24 april)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT