Fittbyxor

Och när kommer hjälpmedlet så att jag kan ståskita? :vägravisaröv

img_465575b552c59.jpg

Ja jävlar, mycket ska man så se innan ögonen trillar ur! :jisses

Så om jag pissar på rådhuset för att jag är full å pissnödig så är jag grovt kriminell.
Om jag däremot lika full pissar på rådhuset för att jag vill uttrycka mig för ståkissande kvinnors rätt i samhället så utnyttjar jag min rätt till debatt och blir hyllad av kulturnissarna? :va

Ska ni kvinnor pissa stående ute ska vi killar få mensa ner barnpolen på eriksdalsbadet. NÅ´N jäkla rättvisa ska det va.

hoppas det kommer vara riktigt med poliser redo med böterna där - så kan staten bjuda på p-böter resten av året eftersom detta event kommer inbringa säkerligen 1 miljon i böter på en dag för staten :D

Det största anfallet av pnisavund jag sett!
*lol*

Jag själv skulle bli duktigt orolig om cheyen jag fått med mig från krogen ursäktar sig för att hon måste kissa och står upp när jag råkar kolla åt hennes håll :näsblod

Hahahaha!
Seriöst, tjejer är inte byggda för att ståpissa!
Att dom visar röven när dom gör det i det fria brukar ju inte vara nåt negativt för oss killar!? (beroende på rövens skick vill säga)

3137611 Ja jävlar, mycket ska man så se innan ögonen trillar ur! :jisses

Så om jag pissar på rådhuset för att jag är full å pissnödig så är jag grovt kriminell.
Om jag däremot lika full pissar på rådhuset för att jag vill uttrycka mig för ståkissande kvinnors rätt i samhället så utnyttjar jag min rätt till debatt och blir hyllad av kulturnissarna? :va
:fakta

Så är det i detta land, nu ska kvinnorna efter år av förtryck ge igen och pissar ner varenda stad, varenda by, varenda jävla kohage för att ge igen för alla dessa år som dom har fått sitta och vi stått...

men, innebär detta att dom av "vårat" kön som sitter när dom pissar egentligen är förtryckta kvinnor.. lr gör dom det bara för att det ska vara bättre för prostatan? :va

nu blev det mkt att fundera på!

Hmm...det skulle kännas bättre om man läste sånt här på 1:a april. För det måste väl vara ett dåligt skämt.!! :va

Visst ska kvinnor slippa förstryck och förtjäna respekt. Men inte fan får vi det genom att sätta på oss några jävla ståpissbyxor..!!!!

Om kvinnor slutade att vika ut sig och såg till att uträtta nåt vettigt för att gillas så kanske jämlikheten skulle komma någon vart. Men vi kan ALDRIG bli LIKA, för vi är skapade olika och har olika förutsättningar. Ska det vara så jävla svårt att fatta och acceptera.

//Mad

Man skvätter ju bara på brallorna, toaringen, golvet och allt annat ändå... Men visst, stå och pissa du.

.

lina.jpg

Lina Nyberg som arrangerar workshopen.

o_O

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden