Fittbyxor

Hmm...det skulle kännas bättre om man läste sånt här på 1:a april. För det måste väl vara ett dåligt skämt.!! :va

Jag hoppas åxå att det är någon som "skämtar aprillia" :D
Om inte, så ser jag fram emot fortsättningskurserna "hur man odlar skägg" & "så får du prostatacancer". Om det nu skall ordnas kurser i att lära kärringar manligt beteende, varför inte då något lite mer användbart, som t.ex fickparkering eller gräsklippning?
Dessutom så kräver jag, i jämlikhetens namn, att få gå en kurs i menstruation.

Men...assså...ska tjejer ha hela verktygsväskan när dom ger sig ut? :va En strap-on för att kunna banga på en annan tjej (Ja, det är så jävla på modet o vara BI), en annan (?) strap-on (?) för att kunna pinka i naturen?

Jisses....

Jag hade ett urklipp från Metro där det förkunnades att organisationen "Kvinnor Kan" hade gått i konkurs. Tydligen kunde dom inte.

:D :tuttar :D

Last edited:
Jag kan inte tro annat än att Duckie slänger ute en rejäl flaimare här, om inte måste det väl vara hennes sätt ett genomföra ett nytt Dalauppror. Jag skulle ge vad som helst för att se gäng damer stå o kämpa med kroppshållningen för att klara av det stående, måste ju se hysteriskt roligt ut.
Annars kan man ju alltid pissa i byxan stående de lär ju inte behövas workshoppas för det:tummenupp

FY FAAN JAG VILL VARNA KÄNSLIGA TITTARE

[YOUTUBE-ID]9vTN9EXkJSE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]5aseslFsHxI&mode=related&search=[/YOUTUBE-ID]

Jag är en ganska praktisk kille, sjuk i huvudet kanske, men praktisk. Så det första jag tänker på, i egenskap av mångårig erfarenhet av att stå upp och pissa, är:
Vad händer när man pissar med en kraftig stråle så att röret fylls upp innan det hinner rinna ut ur pipen? Kommer inte allt i småbyxorna iaf då? Kan man inte bara släppa på rakt ut i lillbrallan direkt? Då blir det ju iaf varmt och mysigt i början...

Med dom där två klippen har vi nu bevisat att KVINNOR är anledningen till växthusproblemen, det är DOM som orsakar den förödande skövlingen utav regnskogen, enbart för att dom ska kunna få stå och pissa :dummer

Spär på med menskopp och kvinnopottan pippinet. Den senare kan kompletteras med travelkit påsar.

*lalalalalalala* Hör inte! Ser inte! :D

VARFÖR har vi inte bajspåsar som till hundar? Då kan vi ju skita var vi vill?
Nä - nu har det gått för långt! Fittbyxor och stim, FI och fan säger jag!

Vänta du bara...dina öron har inte trillat av än så det lär bli mer!!! :rofl

Jag väntar med spänning!
Överraska mig! :D

Last edited:
Jahapp. Jag garvar inte ihjäl mig när feminister möts för att diskutera arbets- och lönerelaterade frågor. Men detta... känns lite väl flummigt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT